haugi Startet 25.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 25.Oktober.2012 Da kommer et nytt spørsmål om min nye Pioner. Fikk nettopp registreringsnummerne i posten, og lurer derfor på om det er noe som må gjøres spesielt for å få disse til å sitte skikkelig på denne type plast. Eller er det bare å gjøre rent slik en gjør på vanlige plastbåter? Sitér dette innlegget Link to post
Bestyreren Svart 27.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2012 Hei jeg har selv en Pioner Miking og min svoger har en Multi. Det vi begge har gjort med godt hell er: Merk hvor du vil ha det med blyant (vi har det bak på siden), vask med aceton eller annet løsemiddel, dra lett over med fint sandpapir og fest NR. Dette har hengt på i mange år hos oss også under spyling med høytrykksspyler. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 1.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2012 Ok, takker for svar. Da prøver jeg på det og satser på bra resultat:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.