jensemann2 Startet 26.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2012 Jeg har en porta potti med septikpumpe tilkoblet. Fylte dassen med ferskvann og pumpet ut alt, så fylte jeg noen liter frostvæske nedi og kjørte ut noen liter og stengte bunnkranen. Men dassen har fortsatt full tank med sånn grønn sanitærvæske fra Biltema. Tåler den frost? Eller må jeg pumpe ut alt av tanken ? Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 26.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2012 Sanitærveska fryser ! Hadde ei flaske som overvintra i kald campingvogn og den var rund som en fotball ! Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 26.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2012 Tøm alt... luft ekspanderer ikke ved kuldegrader.... tvert imot faktisk. Er bunnkranen stengt og resten åpent, vil all ekspandering gå innover og ikke sprenge noe ut mot storhavet. Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Worry II Svart 26.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2012 Er det ikke slik at mikroorganismene i denne væska ikke tåler frost også ? Da har det jo liten hensikt å ha den der...? Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 27.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2012 I følge innholdsfortegnelsen på den flaska jeg kjøpte tidligere i høst så inneholder sanitærvesken sporer til en spesiell bakterietype. Disse sporene antar jeg tåler frost selv om innholdet i flaska fryser. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Gerhard Svart 27.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2012 Sanitærveske tåler frost. Fryser, blir bein hard, tines og er like fin. Dette gjelder ikke Biltema spesielt, men noen andre typer jeg har brukt. Jeg tror ikke jeg ville hatt den et sted som ikke tåler at den fryser (pumper, tanker o.l.) Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 27.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2012 Sanitær tåler frost, men ikke nødvendigvis tanken. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 27.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2012 Den sanitærvæsken jeg benytter skal oppbevares frostfritt. Jeg antar derfor at effekten reduseres om den utsettes for frost Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 28.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2012 Skal finnes (lest andre steder her på forumet) sanitærveske som tåler over -20c* uten å fryse eller miste egenskapene sine. Ellers kan en jo høre med caravan entusiaster som bruker bobilen eller campinvognen året rundt, Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.