guddal Startet 27.Oktober.2012 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2012 I fjor handla jeg inn alt hos Volvo-verkstedet. Har f.eks Maritim det meste av filter og anoder til VP D6? Evt andre billigere butikker? Bor i Sandefjord. Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 27.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2012 Når det gjelder filtere til VP D6 ville jeg kjøpt orginalfilter. De har bla. en ventilmekanisme som hindrer oljesøl ved filterbytte. Hadde i hverfall skjekket dette på de uorginale. Kommer også ann på hvor du er i grantisyklusen. I garanti/kjkøpslovperioden ville jeg definitivt kun handlet orginale VP-komponenter for å slippe diskusjoner ved ev. ganantiarbied. Det er ikke så mange kroner å spare heller. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 27.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2012 For mine vp filtre er ikke maritim billigere. Men www.marinepartsexpress.com selger originale deler billigere. Jeg pleier å bestille for to og to år av gangen for å redusere frakt og tollgebyrer. Det er mest hente på veivhusfilter, luftfilter og sinker for min del, samt racor filtre. Akkurat diesel og oljefilter er noe riemligere, men så kommer frakt og toll. Anoder var veeeeldig mye rimeligere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.