Jump to content

forslag til steder å handle inn filter og anoder, VP D6-350?

guddal

Recommended Posts

Når det gjelder filtere til VP D6 ville jeg kjøpt orginalfilter. De har bla. en ventilmekanisme som hindrer oljesøl ved filterbytte. Hadde i hverfall skjekket dette på de uorginale. Kommer også ann på hvor du er i grantisyklusen. I garanti/kjkøpslovperioden ville jeg definitivt kun handlet orginale VP-komponenter for å slippe diskusjoner ved ev. ganantiarbied. Det er ikke så mange kroner å spare heller.

For mine vp filtre er ikke maritim billigere. Men www.marinepartsexpress.com selger originale deler billigere. Jeg pleier å bestille for to og to år av gangen for å redusere frakt og tollgebyrer. Det er mest hente på veivhusfilter, luftfilter og sinker for min del, samt racor filtre. Akkurat diesel og oljefilter er noe riemligere, men så kommer frakt og toll. Anoder var veeeeldig mye rimeligere.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...