Jump to content

Suzuki DT 50hk fra ca 1982, hvordan løsne drivaksel fra gearhuset?


Espen Jensen

Recommended Posts

Hei,

Jeg sliter litt med å komme inn i undervanns huset på en ca 82mod Suzuki 50hk. Noen som har en data fil med manualen til denne motoren? Eller som vet hvordan man får løsnet platen som ligger mellom undervannshuset og stammen? Jeg har separert undervannshuset fra stammen, jeg har plukket av impeller hus og impeller. Under dette sitter det en ca 2-3cm tykk plate som gir overføringen og drivakselen går igjennom. Jeg ønsker ta bort denne platen for videre feilsøking på undervanns huset, men den sitter fast. Grunden til at jeg ønsker å komme meg under platen er at gir stanga sitter fast.

Jeg takker på forhånd for alle tips og råd

 

Espen Jensen

Kommentar fra moderator: Tittelen er endret, var "Er det noen som har manualen til en suzuki DT 50hk fra ca 1982?"

Ligger manual i arkivet som går tilbake til 1988, men det meste er sikkert aktuelt for for motor.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...