Chriss Granly Startet 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2012 Hei, jeg har da anskaffet meg en Diana 19 fot. å har googla den litt, men finner ikke noe infomasjon om den... så lurte på om det var noen her inne som har noe info, nette side osv om denne båten? På forhånd takk ;D Det jeg vet, har jeg fått ut av den gamle eieren, båten blei kjøpt ny i norge, å derfor byggd om til venstre styrt, det sitter en 15 hk bensin motor oppi den. det er info'en han kunne gi om båte, ikke noe histore, eller åssen den så ut orginal osv... :S Sitér dette innlegget Link to post
Chriss Granly Svart 30.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 ett bilde av den å :) :P Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Venstrestyrt? Dette er jo ikke normalt i Norge? Eller andre steder for den del? Styreposisjon på styrbord side skal det være, motsatt er bare rart... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
nives Svart 30.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 Du kan jo google på baatplassen.Mye info her fks. https://baatplassen.no/i/topic/87142-dianatraaden/ https://baatplassen.no/i/topic/14565-diana19-noen-som-har-info-om-denne/ Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Chriss Granly Svart 30.Oktober.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Oktober.2012 har i grunn aldri sett en venstre styrt båt jeg :P men den blei i alle fall det. slenger ut ett bilde av det ;P har google'a alt jeg kan komme på om båten, men ikke finni noe info som kommer til nytte :P bare masse surr om ditt å datt:p Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.