mæjus Startet 3.November.2012 Link til dette innlegget Startet 3.November.2012 Hei folkens. Har en Mobbåt på hånden som jeg lurte på å slå til på. Vet ikke helt hvilken type det er da den mangler id-plata. Motor og vannjet er tatt ut av, så min plan var å lage det til slik at man kan bruke utenbordsmotor i stedet. Båten er i helt grei stand, men må litt sveising og maling til. Største problemet slik jeg ser det er at bufferputen har løsnet fra BB side hvor PVC duken har revnet i sømmene. Er det mulig å kjøpe PVC duk i metersvare? Forskjellige farger(helst svart)? Isåfall hvor? Hadde det gått ann å byttet ut bufferen med en RIB tube? Noen som har hatt ett slikt prosjekt før? Sitér dette innlegget Ingeniører designer....og mekanikere forbedrer. Link to post
Free Lillehammer Svart 3.November.2012 Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 PVC i meter er ikke noe problem. Ligger et PVC-sveisefirma på Hadeland (husker ikke navnet). Hør med dem. Når det gjelder modell på båten, er det bare å kontakte landets to Mobbåtprodusenter, så får du nok data/dokumentasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.