KARILLA Startet 3.November.2012 Link til dette innlegget Startet 3.November.2012 Endelig er ventetiden over, henter ny båten på mandag. Kjempe spennende. Blir kjekt med en båt som er egnet for litt fiske også. Tror det blir flere hyggelig turer om vinteren nå. Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Hansa666 Svart 3.November.2012 Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 Gratulerer med ny båt Link to post
fluefiskeren Svart 3.November.2012 Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 Gratulerer, hentet ny båt selv for en liten mnd siden. Hadde en flott hentetur med den og gleder meg til fine opplevelser med den fremover . Blir Haik II nå da? Link to post
KARILLA Svart 3.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.November.2012 Tenkte å kanskje kalle den HAIK1 . Haik kommer fra forste bokstav i navnene på meg og de tre jentene mine. Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
fluefiskeren Svart 4.November.2012 Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Da synes jeg du skal det, bra navn! God tur på mandag Link to post
8lv Svart 4.November.2012 Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Gratulere ! Hvilke maskine er det i nyskuta da ? Link to post
KARILLA Svart 4.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Det står en Yanmar 6LP-STP 2 på 295 HK i båten. Det virket å fungere bra i forhold til størellse og type båt Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
8lv Svart 4.November.2012 Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Er det en nybåt bestilt båt da eller ? Link to post
olpi Svart 4.November.2012 Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 (redigert) Gratulerer med ny båt! Bra båter, men vår siste NB (tredje) ble et kort bekjenskap så vi får se hva vi kjøper neste gang. Hadde samme motor i den, en Ardea 870. Redigert 4.November.2012 av olpi (see edit history) Link to post
KARILLA Svart 4.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Båten er helt ny. Tenkte først å kjøpe en brukt men med dagens båtmarked så er det ikke lett å bli kvitt det en har. Men er fornøyd både med innbyttepris og mellomlegg. Men selvfølgelig så er ikke båt akkurat noe investering om man tenker avkastning på kapital. Derimot så er det en bra investering i livsglede. Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Nero II Svart 4.November.2012 Link til dette innlegget Svart 4.November.2012 Haik, gratulerer med ny båt! For oss som enda er på drømmeren: Det hadde vært interessant å vite noe om hva slags utstyr båten din kommer med, hva slags opplæring du får i å bruke og vedlikeholde det, og - som tida går - hva som faktisk skjer. Noe av grunnen til at jeg holder meg til mindre båt er at jeg ikke tror jeg har kompetanse til å ha en større: Hva med vedlikehold på motor, eller på et så avansert elektrisk opplegg som det du har ombord. Hadde vært kjekt å høre dine erfaringer. Link to post
8lv Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Vi får vel høre om hentinga ?! :-) Link to post
Astor Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Livsglede er viktig! Gratulerer med ny motorbåt. Sitter ombord og venter på en kamerat. Vi skal ut å dra garn. Tida utover gir mye god båtfølelese. På denne tida møter du bare hyggelige folk utpå. Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Free Lillehammer Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Bilde av den nye? Link to post
8lv Svart 6.November.2012 Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 Ja bilde må vi få se ! :-) Link to post
KARILLA Svart 7.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2012 Henteturen gikk i fantastisk flott vær, vestlandet viste seg fra sin flotteste side. Vindstille og flatt hav som badet i kveldsolen. Bildet er derfor litt mørkt som følge av at det ble noe seint. Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
8lv Svart 7.November.2012 Link til dette innlegget Svart 7.November.2012 Flott skute ! :-) Link to post
Mix Svart 7.November.2012 Link til dette innlegget Svart 7.November.2012 Gratla med flott ny båt !!! (men de fenderne dine så puslete ut) Link to post
ashfirelate Svart 7.November.2012 Link til dette innlegget Svart 7.November.2012 Gratulerer med ny skute. Kjempe flott båt! Link to post
torbi Svart 7.November.2012 Link til dette innlegget Svart 7.November.2012 Grattis med ny båt, eg har vært ombord og sett på messe og synes det er lys og fin inni. måtte du vente lenge fra du bestilte til du fikk båt.? Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
KARILLA Svart 7.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2012 Måtte ikke vente lenge før jeg fikk båten, men det kan skyldes at jeg kjøpte en de som var bygget for demo. Noe som betyr at den har noen få timer på telleren. Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Free Lillehammer Svart 7.November.2012 Link til dette innlegget Svart 7.November.2012 Helårsbåt? Link to post
torbi Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Lykketil . Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Sjeldenutpå Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 slitern :-) Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
GURIMALLA Svart 8.November.2012 Link til dette innlegget Svart 8.November.2012 Gratulerer med flott båt og motor Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn