LoKi79 Startet 5.November.2012 Link til dette innlegget Startet 5.November.2012 Sitter med workshop manual til motoren, men der finner jeg ingenting om tapping av kjølevæske og motorolje. Hvor får jeg gjort dette? Jeg finner ikke noen tappeskrue for noen av delene.. Sitér dette innlegget Link to post
MIMA IV Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Fant denne etter litt googling: http://www.fairlineholidayclub.co.uk/Html%20Pages/AQ171A%20290.pdf Håper dette er til hjelp Sitér dette innlegget Link to post
LoKi79 Svart 5.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Den forteller at jeg ikke kan tappe olja, men den sier ikke noe om kjølevæsken. Jeg er halvveis! (Men manualen var fin, den er printet ut og blir tatt med, så takk :D) Sitér dette innlegget Link to post
MIMA IV Svart 5.November.2012 Link til dette innlegget Svart 5.November.2012 Olja må pumpes ut gjennom peilerpinnerøret. For meg ser det ikke ut til at det er ferskvannkjøling originalt på denne. Er dette ettermontert? Hvis det ikke er det kobler du bare fra kjølevannslangen som går inn på drevet og kjører ferskvann inn der via en bøtte med frostveske. Sitér dette innlegget Link to post
LoKi79 Svart 6.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.November.2012 VP AQ151B har lukket system og varmeveksler fra fabrikk. Utfordringen er å få ALT ut, i henhold til verkstedet så er det 3 timers jobb å skifte olje, filter, kjølevæske og olje på drevet.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.