loix Startet 5.November.2012 Del på Facebook Startet 5.November.2012 hei, har kjøpt meg en barracuda 17 fots speedbåt. den mangler fenderlist, så jeg lurer på hvilken fenderlist som passer til denne. lurer også på om denne båten skal ha lang eller kort stamme på motor. Erfaringer osv med denne båttypen mottas med stor takk Sitér dette innlegget Link to post
loix Svart 5.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2012 (redigert) ingen som vet ? evnt letteste måte og finne ut av dette ? Redigert 5.November.2012 av loix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 5.November.2012 Del på Facebook Svart 5.November.2012 Hei Hvilken list som passer, har jeg ingen peiling på. Men her : http://www.hartveitbutikk.no/hXGXzTwdHG0j.2.idium må vel være noe som passer. Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
morgull Svart 5.November.2012 Del på Facebook Svart 5.November.2012 Hei. Gratulerer med ny båt! Når det gjelder fenderlist så gå på finn.no. Der ligger det noen annonser på samme båttype. Mulig du kan finne nærbilder som viser fenderlisten der. Eventuelt kan du jo prøve å kontakte eiere der og høre om de kan ta et nærbilde til deg. Maritim selger mange typer fenderlister. Ang om motoren skal ha lang eller kort stamme så måler du høyden fra bunn av båten til toppen av akterspeilet. Er høyden ca 50 cm så skal du ha lang stammet motor. Er høyden ca 40 cm skal du ha kortstammet motor. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
loix Svart 5.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2012 takk for svar. blir litt forvirret ang fenderlister når det finnes så mange forskjellige men skal vel klare og finne ut hvilken som passe. kan evnt prøve og få tatt et nærbilde av kanten der fenderlisten skal på, kan hende det er lettere og få hjelp da Sitér dette innlegget Link to post
loix Svart 6.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2012 ingen her på forumet som har denne båten? ville gjerne hørt litt om hvordan båten er med forskjellige motorer osv. Sitér dette innlegget Link to post
loix Svart 8.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2012 hei igjen fant denne fender listen på maritim.no (http://www.maritim.no/interior-eksterior/fenderlist/fenderlist_2/fenderlist-2002c-sort-15m) men det står jo ikke noen mål på den annet en lengde? tror og håper at den passer. kanten til fenderlisten på båten min er ca 20mm bred og alt fra 7-12 mm høy. Sitér dette innlegget Link to post
Aga123 Svart 11.Juni.2020 Del på Facebook Svart 11.Juni.2020 Hei har sjølv en barracuda 17 det skal vara kort stamme på dei og eg kjøpte fenderlist til den på maritim.no Noken som vett ka mål som er på vindsjerm Skal lage så trenger mål Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.