jensemann2 Startet 7.November.2012 Del på Facebook Startet 7.November.2012 Lurte på å bestille meg denne pakken, for å ha i bakhånd til neste storservice. http://www.ebay.com/itm/Alignment-Gimbal-Bearing-Seal-Bellow-Tools-For-Mercruiser-91-805475A1-OMC-/271080389347?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item3f1da67ae3&vxp=mtr Er det brukbare greier, eller bare dritten? Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 7.November.2012 Del på Facebook Svart 7.November.2012 Sikkert brukbart det, jeg kjøpte kun verktøyet jeg hadde behov for av den lokale forhandleren til levelige pris. Husker ikke akkurat hva jeg betalte nå, men det var ikke avskrekkende. Det viktigste verktøyet til Bravo 3 som jeg har er piper for demontering av propeller var ikke med i settet ser det ut som. Sitér dette innlegget Link to post
Foe Svart 8.November.2012 Del på Facebook Svart 8.November.2012 Kjøpte den lille 12kant stjernebitsen for to år siden. Brukte den til et volvo drev. Betalte 550 kr av forhandler den gang. Får du hele settet til 1200 kr på e-buy er det sikkert ok. Har ingen erfaringer med e-buy. Er det trygt å kjøpe der? Sitér dette innlegget Link to post
Elektro Svart 8.November.2012 Del på Facebook Svart 8.November.2012 E-buy er som Finn. Man handler ikke av e-buy, men av en selger som annonserer på e-buy. Sjekk hvor stor grad av "Positive feedback" selger har, men ikke se deg blind på prosenten. Se også på hvor mange som har rapportert inn. Det sier litt om kundekretsen / omsetningen til selger. Benytter du PayPal er det ikke noe problem med betaling. Så langt er jeg 100% fornøyd med varene / oppfølging av de kjøp jeg har gjort på e-bay, og det har blitt noen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.