Euklid Svart 11.November.2012 Link til dette innlegget Svart 11.November.2012 ... er det her man skal ymte frempå at sentercockpit og fast vindskjerm ... ? Planlegger innkjøp av slikt utstyr selv, har lett mange steder uten å ende opp med veldig mange gode alternativer. Slik det ser ut nå tror jeg XM Ocean blir vinneren, motforestillinger? Sett med bukse og jakke havner på ca 4500 -- slett ikke gratis, men bør kanskje spandere på meg såpass før langtur. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 11.November.2012 Link til dette innlegget Svart 11.November.2012 Slik det ser ut nå tror jeg XM Ocean blir vinneren, motforestillinger? Sett med bukse og jakke havner på ca 4500 -- slett ikke gratis Seilklær er for dyrt, men skal man, så er jeg rimelig sikker på at XM Ocean ligger i toppen når det gjelder verdi for penger. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 11.November.2012 Link til dette innlegget Svart 11.November.2012 Sett med bukse og jakke havner på ca 4500 -- slett ikke gratis, men bør kanskje spandere på meg såpass før langtur. til 4500.- så ville jeg like godt kjøpt et Musto-sett istedet, det må da være mulig å finne HPX bukse og jakke til under 5000.- Jeg har selv et sånt sett og har brukt det hardt og mye i mange år, på samme tid har kona kjøpt 2 HHjakker som har gått i søpla før hun innså at kvalitet lønner seg over tid og kjøpe skikkelig tøy. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 11.November.2012 Link til dette innlegget Svart 11.November.2012 Jeg har selv et sånt sett og har brukt det hardt og mye i mange år, på samme tid har kona kjøpt 2 HHjakker som har gått i søpla før hun innså at kvalitet lønner seg over tid og kjøpe skikkelig tøy. HH kan være så ymse fra rimelige og enkle saker til svært raffinerte plagg. Når det gjelder XM Ocean tilhører dette eliten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.