Pilkola Svart 13.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2012 Om det er merke eller hull med gjenger bak for å låse den ved reimskifte husker jeg ikke riktig men det skal jeg finne ut av. Sitér dette innlegget Link to post
Pilkola Svart 15.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.November.2012 Nå går det så det suser. Ved en tilfeldighet så jeg et par oljedråper på veggen i motorrommet. Kjøpte meg så et speil der jeg oppdaget at slangeklemmen på slangen mellom turbo og kjøler hadde flyttet på seg. Slangen satt likevel fast på flensen, det gjorde klemmen også, men den var ikke helt tett. For to dager siden kunne jeg veddet to fingre på at denne forbindelsen var 100% tett.... I ettertid er det utrolig at det skulle ta en uke å finne ut av en så opplagt sak, men jeg hang meg nok for mye opp i dieseltilførselen. Det å feilsøke med svart røyk som utgangspunkt er en dårlig løsning. I dette tilfellet så jeg aldri røyk, selv med mateskruen i bånn og manipulert røykbegrenser. Ja ja, det er alltid noe nytt å lære. Tusen takk til de som har bidratt med tips Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 15.November.2012 Link til dette innlegget Svart 15.November.2012 Bra, da virker røykbegrenseren også! Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 16.November.2012 Link til dette innlegget Svart 16.November.2012 . For to dager siden kunne jeg veddet to fingre på at denne forbindelsen var 100% tett.... .....ikke vedd bort fingre. Det er IKKE særlig behagelig Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Pilkola Svart 18.November.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2012 Uff, uff og så pekefingeren av alle, var det sagen? Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 18.November.2012 Link til dette innlegget Svart 18.November.2012 Jepp! , men det ble da en båt ut av sagingen også Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.