Bekko Startet 15.November.2012 Del på Facebook Startet 15.November.2012 Jeg har hatt en sak inne på forumet, for en stund siden.Gjeldene Bravo 3 drev som jeg hjelper en kompis å ta av båt. Nå har jeg fått drevet av , og som jeg var redd for , var det sjøvann inn i belgen, Dette har medført att lager , og knutebelg er defekt. Må kompisen min kjøpe en ny drivknute , eller er det nok å ligge den i rustløser og få den fri for rust , og skifte lager i drivknuten etterpå.Vet dere et firma som har en god pris på deler til Bravo 3 , i Norge eller utlandet. Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 15.November.2012 Del på Facebook Svart 15.November.2012 Dere må nok bytte begge kryssene, evt. hele akslingen tenker jeg. Jeg har samme drev og ville ikke gamblet med noe rustløsergreier nei. Gimballageret og belgen må selvsagt byttes, husk at belgen skal limes. Fant dere ut hva som forårsaket lekkasjen? Jeg bruker alltid ekstra tettingsmasse på stussen ved drivaksel, den delen som skal tette mot belgen når jeg monterer drevet. Delene kjøper jeg utelukkende hos Mercruiserforhandler i Stavanger, opplever ikke prisene på originaldelene som direkte ublu slik enkelte hevder. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.