steelcontax Startet 16.Februar.2005 Del på Facebook Startet 16.Februar.2005 Hei, jeg bygger for tiden kajakk av strips i gran, og trenger etterhvert epoxy og glassfiber til den. Har sjekket litt rundt om priser etc, og det virker som om WEST er dyrest. Noen som vet om andre typer, og leverandører? Bor i Trondheimsområdet. Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Om du skal ha litt mengder er f.eks. SP Systems ett alternativ. Selges av Diab i Asker, de sender med NorCargo, så det blir jo litt i frakt selvsagt. Ett annet alternativ er Trebåten sør for Oslo, www.trebaaten.no tror jeg er webadressen dit. Ellers så kan du gjøre et søk på Epoxy her på forumet og finne myyyye lesestoff, som også omhandler leverandører. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Eg kjøpte epoksy hos SP. Synes selv de var veldig billige. KJøpte ca. 5 liter og betalte noe av 50kr literen. Kjøpte også natemasse til teakdørken. Dette også billig. Rundt 60kr/tuba. Ble sendt i vanlig postpakke.... Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 16.Februar.2005 Del på Facebook Svart 16.Februar.2005 Trebåten i Drøbak! http://www.trebaten.no/page4.html mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.