Retox_93 Svart 17.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 hentet dette i helga . Har ny topp tl FM s2 vis noen er int. Også de fleste motorene på bildet er til salgs ut 3 hk sleipneren Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 17.November.2013 Link til dette innlegget Svart 17.November.2013 Når jeg ser alt det du får tak i så vurderer jeg nesten å flytte til Sørlandet ! Men også jeg har topp til S 2. Men jeg mangler en S 2/22 motor, håper å få tak i en her i nærmiljøet. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 18.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.November.2013 Alle de motorene er til salgs utenom en sleipner 3 hk som e skal beholde. Har desverre ikke plass til alt Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 11.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Hva trenger du av deler til S 2/22 FM ? Har noe liggende . Alle delene til begge motorene er syrebadet og rene og nesten alle er malt.., Er det lurt å male inni bunnpanna ? lette å holde det rent Sitér dette innlegget Link to post
bermuda Svart 11.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 Å male inni bunnpanna har ingen effekt. Er det en motor uten bunnpanne men med veivluke/luker er det en fordel å male med hvitmaling inni. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 11.Februar.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2014 ingen veivluker. skal jo ikke olje nedi, men skal være helt rent rent så tenkte om det var lettere å få det reint vis e malte inni bunnpanna. tenker bare ''høyt'' Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 8.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 glassblåste stemplet = Malt opp og markert toppen av stemplet på svinghjulet Topppakninger underveis Blir en litt nye magnet, men må finne ut åssen e skal feste tannhjulet på magneten først. Dette er neste prosjekt. Den har e heldigvis alt til. magneten og forgasseren. ca 1910-1920. brannpumpe som ble brukt i tyskland. Breuer . tysk motor Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 8.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 Du er så flink ! Du har vel ikke topp til FM S 22 ? Sitér dette innlegget Link to post
Xentrix Svart 23.April.2014 Link til dette innlegget Svart 23.April.2014 Har du fått tak i en FM 22-s2? har en stående etter at jeg tok den ut av et prosjekt som aldri ble noe av. Forgasser mangler, den har ikke gått på mange år men komp.virker greit når svinghjuler dras rundt. Sitér dette innlegget "Wow, a whole bucket full o' mud, AND IT'S MINE, ALL MINE!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.