roeren Startet 23.November.2012 Del på Facebook Startet 23.November.2012 Det blåste stiv kuling, også i enkelte småfjorder inne mellom holmene. Men vannet var flatt, så en seilas kunne bli morsom. Og det ble den! Og påhengs i brønn bragte meg raskt hjem igjen. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 23.November.2012 Del på Facebook Svart 23.November.2012 Jeg trenger rolig sommervær for å lade batteriene. Da har jeg nok guffe til å seile resten av året. Meldt opphold i morgen og passe vind, så da blir det nok en del timer for seil gitt :-) Jeg kjenner nok ikke fullt så mye på elementene som deg, men gleden er nok antagelig like stor når man "glir" avgårde nesten helt alene på fjorden. Hvem Fa&/ savner TV og badekar da.......? Keep om sailing my friend :-) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
roeren Svart 23.November.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2012 .... Keep om sailing my friend :-) Be sure! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.