Avsluttet2 Startet 16.Januar.2005 Del på Facebook Startet 16.Januar.2005 Hei, vet det står ett eller annet sted på forumet, men finner det ikke. Noen som vet når båtmessen er i Bergen?? tj Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 16.Januar.2005 Del på Facebook Svart 16.Januar.2005 Torsdag 17 til søndag 20 februar. See you there... Kjell. Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
RLWI Svart 17.Januar.2005 Del på Facebook Svart 17.Januar.2005 Hei, vet det står ett eller annet sted på forumet, men finner det ikke. Noen som vet når båtmessen er i Bergen?? tj <{POST_SNAPBACK}> Hei, Legger ved linken til Hjemmesiden for Dra Til Sjøs 2005 i Bergen. Denne siden forteller det meste vedrørende utstillere av båt og utstyr som vil delta på messen. http://www.dratilsjos.no/ RLWI Sitér dette innlegget Link to post
Vidar Haugs Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Hei, Noen som var på båtmessen igår da? Er den verdt et besøk? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Hei, Noen som var på båtmessen igår da? Er den verdt et besøk? <{POST_SNAPBACK}> Messen er alltid verd et besøk, man kanskje ikke på søndag eller ut på dagen lørdag -- da kreler det med folk overalt, så med mindre du liker å stå som sild i tønne og gå rundt omkring i konstant kroppslig nærkontakt med fremmede, så er dagen i dag og morgendagen det beste. Forresten, åpnet messen i går? Trodde det var i dag?? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sebaldus Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Den åpner i dag for vanlige folk. Tror det var sånn mottagelse for utstillere og gode kunder i går. Regner med jeg tar turen i dag. Har hørt rykter om Beneteau seilbåter på messen i år. Hadde vært artig å kikket på disse for ha noe å sammenlikne nye Bavariaer og gamle HR og Najad med. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Onsdagen var ofisiell åpning, selve utstillingen begynte idag. Se http://www.dratilsjos.no for mer info. Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Er den verdt et besøk? <{POST_SNAPBACK}> Jeg var der igår, og skal igjen tidlig på søndag. Jeg syns det er den bedste ( og største ) messe der har vert i Bergen. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
BigCatch Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Åpning onsdag/inviterte gjester. Masse folk! Mer båter enn tidligere, en del nye aktører! 2 nye telt med inngang fra Arenum, mer båter på sjøen. Gå og se på Hydrolift og Chis Craft båtene, de er verd inngangspengene alene! Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 En video snutt fr Båtmessen i Bergen. http://137.217.190.103/asx/160205/42139ce06bc6c.asx Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Laholm Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Var på messen nå i ettermiddag. MASSE folk, mye interessant å se, mange å prate med. De som kan mer om dette enn meg mente det var mer folk enn vanlig i dag, kanskje blir det noe mindre lørdag/ søndag ettersom vinterferien da begynner og mange reiser til fjells for å brekke armer og ben. Selv er jeg dessverre henvist til å arbeide og skal tilbringe uken på møter i Antibes, muligens med en mulighet eller 5 til å flanere langs båtbryggene der. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Avsluttet2 Svart 17.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Gikk og tittet og vips så var klokken åtte.... fire timer gikk fort gitt.... Mange fine båter i alle prisklasser, mye twist, men kanskje ikke så mye båtutstyr som jeg hadde trodd. Vel verdt et besøk! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Tror ikke jeg får tid til å gå på messen i år. Quindebestet satt som vilkår for ervervelse av Hangarskibet at det i år for første gang i historien skal tas fri til vinterferie på fjeldet. Og avreisen er på søndag ... innen den tid er det naturligvis meget som må arrangeres, ordnes, prekeveres og anordnes. Tror jeg skal ligge lavt og være lydig disse få dagene. Men satser på kanskje å snike meg oppom en liten tur i morgen ... kanskje når Quindebestet sover middag . Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
KOB Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Hva med en "arbeidsreise" til Tigerstaden i stedet? Sånn en gang i perioden 4. - 13. mars? Så kan du jo gå av toget på Lillestrøm. Der skal det være mye å se på og ta seg til... PS. "prekevere" er et morsomt ord. Hadde nesten glemt det. Bestefaren min brukte det ordet rett som det var. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Skipper Worse Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Tjah ... Østlandet på¨tidlig vår, med snø og is over fjellet ... reise med tog ... nei takk. Kjører heller hurtigtog selv når anledningen byr seg (dvs. MC) Bergen-Sandvika-Sørlandet-Bergen 27-30 sept. 04. Ai ai for en herlig tur! Bildet er fra Dyranut å Hardangervidda, i sånn ca. 1-2 grader C ... herlig, herlig! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
KOB Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Tjah ... Østlandet på¨tidlig vår, med snø og is over fjellet ... reise med tog ... nei takk. <{POST_SNAPBACK}> Enig med deg i det. Nå går vel ikke toget fra Bergen forbi Lillestrøm heller? Tenkte mer på Flytoget fra Gardermoen, da Selv gleder jeg meg som en unge til båtmessa på Lillestrøm. Skal jo ikke ha noe spesielt, men det er liksom starten på sesongen, da - på en måte. Ytterligere 5-6 uker deretter så er Skibet på sjøen. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Bitteliten Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 (redigert) Min plan: Båtmesse: 4/3 Båten på vannet: 4/4 Først ut - sist opp Bærre lekkert - nå går vi lysere tider i møte. Sesongen starter med Sjøen for Alle. Gratis å drømme Redigert 17.Februar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TyraHardanger Svart 17.Februar.2005 Del på Facebook Svart 17.Februar.2005 Vurderer ein tur på søndag, må skaffe meg ein motor til sommaren. Kva er best motorvalg for ein innenbord motor 18 Hk diesel m/seildrev til mitt spesielle skip? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4863/viking-19.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Ytterligere 5-6 uker deretter så er Skibet på sjøen. <{POST_SNAPBACK}> Hva har vel et skib at giøre, andetsteeds end paa søen??? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sebaldus Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Vurderer ein tur på søndag, må skaffe meg ein motor til sommaren. Kva er best motorvalg for ein innenbord motor 18 Hk diesel m/seildrev til mitt spesielle skip? https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4863/viking-19.jpg <{POST_SNAPBACK}> Vetus er jo på hugget for tiden og leverer små motorer med seildrev. De hadde messetilbud uten at jeg kan si om det var noen rabatt i forhold til vanlig tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Synes messen var bedre enn på lenge i år. Mange båter på sjøen og ekstra haller. Var ombord i både Beneteau og Bavaria og det var artig å sammenlikne disse. Var også ombord i en Degero 331 DS som lå utenfor på vannet. Det var en flott dekkssalongbåt som helt klart utgjør min nåværende drømmebåt. Flott følelse ombord og hyggelig selger som gikk bruspulvergutta i nabobåtene en høy gang. Sitér dette innlegget Link to post
junkern Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Hvor stor er denne messen sammenliknet med gøteborg og lillestrømmessa?? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Hvor stor er denne messen sammenliknet med gøteborg og lillestrømmessa?? <{POST_SNAPBACK}> Er det størrelsen det kommer an på, da? Er det ikke heller kvaliteten på de besøkende som teller? I så fall har jo vi den BESTE båtmessen!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Flid Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Er det størrelsen det kommer an på, da? Er det ikke heller kvaliteten på de besøkende som teller? I så fall har jo vi den BESTE båtmessen!! Hmmm.....Bergensere.....Bergensere. jan-h Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Hmmm.....Bergensere.....Bergensere. Ja vi kan dette med å være sjølgode her vestenfor. Flott båt du har, forresten. En av de beste, faktisk. Og vi vet jo hvor DEN kommer fra ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.