Jump to content

Båtmesse i Bergen

Avsluttet2

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Hei,

Noen som var på båtmessen igår da?

Er den verdt et besøk?

<{POST_SNAPBACK}>

Messen er alltid verd et besøk, man kanskje ikke på søndag eller ut på dagen lørdag -- da kreler det med folk overalt, så med mindre du liker å stå som sild i tønne og gå rundt omkring i konstant kroppslig nærkontakt med fremmede, så er dagen i dag og morgendagen det beste. Forresten, åpnet messen i går? Trodde det var i dag??

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Var på messen nå i ettermiddag. MASSE folk, mye interessant å se, mange å prate med.

De som kan mer om dette enn meg mente det var mer folk enn vanlig i dag, kanskje blir det noe mindre lørdag/ søndag ettersom vinterferien da begynner og mange reiser til fjells for å brekke armer og ben.

Selv er jeg dessverre henvist til å arbeide og skal tilbringe uken på møter i Antibes, muligens med en mulighet eller 5 til å flanere langs båtbryggene der.

Laholm

Tror ikke jeg får tid til å gå på messen i år. Quindebestet satt som vilkår for ervervelse av Hangarskibet at det i år for første gang i historien skal tas fri til vinterferie på fjeldet. Og avreisen er på søndag ... innen den tid er det naturligvis meget som må arrangeres, ordnes, prekeveres og anordnes. Tror jeg skal ligge lavt og være lydig disse få dagene. Men satser på kanskje å snike meg oppom en liten tur i morgen ... kanskje når Quindebestet sover middag :lol: .

Tjah ... Østlandet på¨tidlig vår, med snø og is over fjellet ... reise med tog ... nei takk. Kjører heller hurtigtog selv når anledningen byr seg (dvs. MC)

Bilde

Bergen-Sandvika-Sørlandet-Bergen 27-30 sept. 04. Ai ai for en herlig tur! Bildet er fra Dyranut å Hardangervidda, i sånn ca. 1-2 grader C ... herlig, herlig!

Tjah ... Østlandet på¨tidlig vår, med snø og is over fjellet ... reise med tog ... nei takk. 

<{POST_SNAPBACK}>

Enig med deg i det. Nå går vel ikke toget fra Bergen forbi Lillestrøm heller? Tenkte mer på Flytoget fra Gardermoen, da :wink:

Selv gleder jeg meg som en unge til båtmessa på Lillestrøm. Skal jo ikke ha noe spesielt, men det er liksom starten på sesongen, da - på en måte. Ytterligere 5-6 uker deretter så er Skibet på sjøen. :smiley:

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Vurderer ein tur på søndag, må skaffe meg ein motor til sommaren.

Kva er best motorvalg for ein innenbord motor 18 Hk diesel m/seildrev

til mitt spesielle skip?

https://baatplassen.no/bildearkiv/4/4863/viking-19.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Vetus er jo på hugget for tiden og leverer små motorer med seildrev. De hadde messetilbud uten at jeg kan si om det var noen rabatt i forhold til vanlig tilbud.

Synes messen var bedre enn på lenge i år. Mange båter på sjøen og ekstra haller. Var ombord i både Beneteau og Bavaria og det var artig å sammenlikne disse.

Var også ombord i en Degero 331 DS som lå utenfor på vannet. Det var en flott dekkssalongbåt som helt klart utgjør min nåværende drømmebåt. Flott følelse ombord og hyggelig selger som gikk bruspulvergutta i nabobåtene en høy gang.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...