Jump to content

Båtmesse i Bergen

Avsluttet2

Recommended Posts

Ja vi kan dette med å være sjølgode her vestenfor. Flott båt du har, forresten. En av de beste, faktisk. Og vi vet jo hvor DEN kommer fra ... :yesnod:

Var litt spent på hvordan du ville reagere på mitt utsagn om Bergensere, men det ser ut til at det gikk fint. Bra båt.....takk skal du ha, vi er fornøyde.

For 14 dagers siden var jeg en av tre manskaper som kom ut fra (Bakarvågen heter det vel) med en splitter ny 1030 som nå er hjemmehørende her i Moss. Flott båt det også.

Jeg regner med at Viknes er godt representert på messen i Bergen de også?

jan-h

Så var messeturen unnagjort. Mye folk og mye fint å se. Ved bryggene var det like før at Admiralen kjøpte en Westbas 29 Offshor på stedet......................

Tyder på at ting er på glid og kansje jeg skal skanne markedet for ny båt :lol:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Den er  alltid tilstedeværende når det gjelder oppdagelse av nye og ukjente båter i havnebassenget. slås på og tunes ved entring av flytebrygge.

<{POST_SNAPBACK}>

Brygge vest eller øst.

Mener å huske at det lå et par tekstilcruisere på øst :confused::confused:

Redigert av bmo (see edit history)

Brygge vest eller øst.

Mener å huske at det lå et par tekstilcruisere på øst :confused:  :confused:

<{POST_SNAPBACK}>

Vest. beste sådan.

Håper har du fått tilbake kulefenderen som ble lånt av deg. Ble lånt for å ungå at en av de ny alongside deg ikke skulle få spist opp badeplattformen sin under de heller stormfylte timene tidligere i år. Var jo forøvrig en del båter fra marinaen som begynte å seile rund i havnebassenget uten skipper.

Messen åpner kl- 1100 så det er bare å komme seg avgåre.

Redigert av Jakob (see edit history)

Vest. beste sådan.

Håper har du fått tilbake kulefenderen som ble lånt av deg. Ble lånt for å ungå at en av de ny alongside deg ikke skulle få spist opp badeplattformen sin under de heller stormfylte timene tidligere i år. Var jo forøvrig en del båter fra marinaen som begynte å seile rund i havnebassenget uten skipper.

Messen åpner kl- 1100 så det er bare å komme seg avgåre.

<{POST_SNAPBACK}>

Blåsa var på utlån i går, men tilbake på plass i dag. Håper den gjorde nytte...

Jepp, de er visst på plass med alle modeller unntatt 770.

Det er noe hemmelighetskremmeri om 770. Når vi var der borte var det et eller annet på gang. Den gamle 770 var parkert. De kommer sikkert med noe nytt om denne typen i løpet av våren.

jan-h

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, iflg Harstad-Marina så kan du allerede bestille den "nye" 770 ref nyheter på deres nettsted: Harstad Marina

Hva skjer med Viknes 770 Combi

Fra høsten 2005 kommer Viknes 770 combi i helt ny drakt.

Fabrikken skal utnytte det samme gode skroget, men overbygget vil bli helt nytt.

I følge Viknes skal de ivareta de gode innredningsløsningene, men pakke det inn i ett mere moderne design.

Overbygg og rekker skal endres til et mere avrundet og moderne design.

Følg med i tiden fremover.

Husk at det kan være meget lønnsomt å bestille noen av de første båtene da disse blir kjørt med introduksjonspris.

Vi har allerde fått introduksjonsprisene.

Redigert av bjoris (see edit history)

Blogg:S/Y FRI -  (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model

Synes messen var meget bra. Hadde hørt at den var større enn tidligere år, men hadde aldri forestilt meg den så mye større som den var. Masse lekkert å se på, men det meste kan jeg jo bare drømme om. Enkelte båter (f.eks Beneteau) var så fulle av folk at vi ga opp. Men hadde en lang prat med Degerö-importøren. Lekre båter, og min favoritt på messen. Ellers fant jeg gledelig nok usedvanlig mange bryggeleverandører, og fikk masse brosjyremateriell til mitt kommende bryggeprosjekt. Synd alt skal være så dyrt, får slenge inn Lottoen neste helg også :wink:

fikk masse brosjyremateriell til mitt kommende bryggeprosjekt. Synd alt skal være så dyrt, får slenge inn Lottoen neste helg også  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Når man her på forumet leser om fantasipriser man må ut med for "båser" i tillegg til årlig leie, eksempelvis byr man i Stavanger Kr 130 000, så er jeg nok overbevist om at du kan få ganske et ganske "rimelig bryggeprosjekt" allikevel :-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...