Jump to content

Finnes det flere BP-medlemmer med båt på Randsfjorden?

Dalton

Recommended Posts

• 5 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Jeg holder til i Røykenvik. Båten ligger i havna til Brandbu Småbåtforening. Har en "Skarpnes 30" ved navn, "Leona". En herlig skute som dekker alle mine behov siden jeg bor i båten "full time" i sommer halvåret. Nå åpner D/S Oscar2. i helga (1. Juni) så det er bare å ta deg en tur. Mener de skal ha live musikk åpningsdagen. Brenneriet er også åpent. Foreløpig bare i helgene, men de vil utvide åpningstider og dager utover sommeren. Så det er bare å ta på deg varme klær og tøffe nedover fra Lænd med Amalie og komme innom Røykenvik.

Mvh. Leon

1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu

Amalie ligger på land enda, dessverre. Var så langt som til Vika for et par år siden, en 6 timers tur i nydelig vær. Da var det også fest på Oscar... Å ligge for anker i Vika den natta var nesten som risikosport å regne. Det var vel ikke du som satte båten i brygga i helga? ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so...

Kragerø 26 med Sole SM616 

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...