Dalton Startet 27.November.2012 Del på Facebook Startet 27.November.2012 Tittelen sier vel det meste. Er rett og slett bare nysgjerrig på om det er flere enn Puddingen og meg med hjemmehavn i Norges fjerde største innsjø? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Dalton Svart 17.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Her var det stille, gitt... Er det virkelig ikke en eneste BP-båt på Norges fjerde største innsjø? Bortsett fra Puddingen og undertegnede..? Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Dalton Svart 17.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Så det er bare oss, Puddingen? Det blir et lite treff, om vi skulle bestemme oss for det, mener jeg... Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
valvolainen Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Hvis dere graver en liiiiiten kanal ned til vorma/mjøsa, kan jeg alltids tøffe over en tur på treff:=) Sitér dette innlegget Link to post
Kobbers Svart 17.Mai.2013 Del på Facebook Svart 17.Mai.2013 Joda det var nok en til som holder til på randsfjorden! Men det virker ikke som det er å mange av oss her nei... Sitér dette innlegget Link to post
Leon KAD502 Svart 30.Mai.2013 Del på Facebook Svart 30.Mai.2013 Jeg holder til i Røykenvik. Båten ligger i havna til Brandbu Småbåtforening. Har en "Skarpnes 30" ved navn, "Leona". En herlig skute som dekker alle mine behov siden jeg bor i båten "full time" i sommer halvåret. Nå åpner D/S Oscar2. i helga (1. Juni) så det er bare å ta deg en tur. Mener de skal ha live musikk åpningsdagen. Brenneriet er også åpent. Foreløpig bare i helgene, men de vil utvide åpningstider og dager utover sommeren. Så det er bare å ta på deg varme klær og tøffe nedover fra Lænd med Amalie og komme innom Røykenvik. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Dalton Svart 2.Juni.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2013 Amalie ligger på land enda, dessverre. Var så langt som til Vika for et par år siden, en 6 timers tur i nydelig vær. Da var det også fest på Oscar... Å ligge for anker i Vika den natta var nesten som risikosport å regne. Det var vel ikke du som satte båten i brygga i helga? ;) Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Leon KAD502 Svart 22.Juni.2013 Del på Facebook Svart 22.Juni.2013 Karen du sikter til er fra Jevnaker, og jeg vet veldig godt hvem det er. Vil ikke gå ut med navn her siden det ble en politi-sak. Har du ikke ankringslys så vil jeg tro at det kan oppleves som risikosport å ligge inne i røykenvika etter stengetid. Har du det så går det bra. Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.