Proxor Startet 1.Desember.2012 Del på Facebook Startet 1.Desember.2012 (redigert) Båten eg nå kjøper meg er ikke kledd innvendig på skroget så er bare hvitmalt glassfiber, dersom eg ønsker og kle dette med slik skrogtrekk va bruker man til og lime/feste det? http://bestmarin.no/...0003535839.aspx Redigert 1.Desember.2012 av Kurt-Inge (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 1.Desember.2012 Del på Facebook Svart 1.Desember.2012 Hei Kurt Inge! Kontaktlimtyper er vel mest brukt, finner endel info her: https://baatplassen.no/i/topic/19110-lim-til-skrogtrekk/ Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Nor_west Svart 1.Desember.2012 Del på Facebook Svart 1.Desember.2012 Jeg ville brukt Casco sitt våtromslim,da har du mulighet til å justere skrogtrekke. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 1.Desember.2012 Del på Facebook Svart 1.Desember.2012 Har brukt både 3M spraylim og våtromslim. Med spraylim har man ingen justeringsmuligheter med våtromslim er det justeringsmuligheter (som nevnt over) Min erfaring er at med våtromslim må man ha god arbeidstemp for å få heft. Slikt spraylim er vel også forholdsvis kostbart og udrøyt i forhold til våtromslim. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
:båt1 Svart 1.Desember.2012 Del på Facebook Svart 1.Desember.2012 jeg har sagt det før og sier det igjen.... våtromslim!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 1.Desember.2012 Del på Facebook Svart 1.Desember.2012 SoBo Hvis man venter 15-20 minutter etter at man har smurt på limet så hefter det godt. Sitér dette innlegget Link to post
idars Svart 2.Desember.2012 Del på Facebook Svart 2.Desember.2012 Hvor selges casco våtroms lim? Skal til å trekke skrogsidene i båten for første gang å da vil jeg prøve det Sitér dette innlegget ELWARO 30 bor på SØNDELED Link to post
FM 8-12 Svart 2.Desember.2012 Del på Facebook Svart 2.Desember.2012 er maler å hadde ALDRI brukt våtromslim. men noen år holder det vel. men casco gulvlim..jatakk Sitér dette innlegget Link to post
GSEuser Svart 3.Desember.2012 Del på Facebook Svart 3.Desember.2012 Casco gulvlim selges iallfall på maxbo. Sitér dette innlegget Link to post
nnerland Svart 3.Desember.2012 Del på Facebook Svart 3.Desember.2012 Jeg spør her iom. dette allerede er en tråd om liming av trekk på skrog. I min båt er det sprøytet på noe blå korthåret bust rett på skroget (gammal Halco 29) Går det bra å lime nytt trekk oppå dette stoffet ? eller bør jeg slipe/pusse av busta først ? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 3.Desember.2012 Del på Facebook Svart 3.Desember.2012 (redigert) Jeg vil ha brukt Tek7 eller Biltemas tek7 surrogatt. Redigert 3.Desember.2012 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.