Fjordgubbe Svart 30.Desember.2012 Del på Facebook Svart 30.Desember.2012 (redigert) Her var det vel først og fremst spurt om kalesje, men sidan her og vart nemnt puter, vil eg legge inn eit godt ord for Skisma på Osterøy. Svært konkuransedyktige prisar. So vil eg og skryte litt av Tresfjord 28. Sikkert ei av dei beste snekkene som er bygde i Norge. "Snusfornuftig" båt. Redigert 30.Desember.2012 av Fjordgubbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skorgenes MC 34 Svart 8.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2013 Da er det igang her. Meier har vært to runder i båten på en uke her. Førstebesøket bestod av grovoppmåling,samt å bli enig om kalesjeløsingen jeg ønsket Andre besøk. Montere opp stengre i "ny" posisjon,strekke opp tau som viser profilen på kalesja legge på grovkappet duk. Så startet en en nøysomlig jobb med kritt. Streke opp alle sømmer og linjer på duken (de holdt på i over 1time 2mann) Legger ved noen bilder. Kalesjen er ferdig om ca 1uke. Kommer tilbake med bilder da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.