Jump to content

Tresfjord 28 kalesje, hvem kan levere Westfjord 28 typen?

Skorgenes MC 34

Recommended Posts

Skal ha ny kalesje til min Tresfjord 28,hvem bør jeg velge? Ønsker en å modifisere akterenden slik at den blr mindre skå bak lik Westfjord 28 Svenske utgaven. Har sjekket litt rundt.

Alf Hansen kan levere en slik modifisert kalesje (har vist mal liggende) hva med passform?
pris ca 15kK Noen som har erfaring her?

Per O Meier (Vear) skredder syr med 2 besøk ombord pris 18K,virket veldig seriøst

Thoresen (Tønsberg) har ikke sjekket ennå,noen som ha erfaring

Setter pris på innspill folkens.

Ps Båten ligger i "ollebukta"

Takk folkens

Vanskelig detta her, men tror det er slik at skal jeg bli 100% fornøyd,bør jeg nok velge en lokalt som kan hoppe opp i båten å tilpasse kalesjen perfekt

Selv om det fristet litt med "Dressmann løsningen" å bestille fra Alf Hansen,Sagen eller andre som leverer etter gamle maler.

Er det lov å fiske litt mer ang pris folkens? 20K syns jeg er litt i overkant.

Hva med "svenskekaleskje" vil en kalesje til Westfjord 28 passe på min båt tr?

Holder litt på Meier my jeg innrømme.... 17-18K med de tilpassninger jeg ønsket.

Noen som har litt bilder tro

• 2 uker senere...

Meier jobber slik.

Tar en tur i båten,strekker opp line/tau tilpasser etter kundens ønsker. Kunden nikker å samtykker. Meier pakker sammen å drar hjem å syr

Neste gang han kommer skal kalesjen være syd. Kalesjen prøve monteres,maljehull slåes for perkekt passform. Er det noe som ikke stemmer tar han den med seg for en siste korrigering.

De jeg har pratet meg er sier han er meget god på detaljer og passform- Så for vi se da... Skjer ikke noe mer nå før i slutten av mars. Bilder kommer

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...