Astor Startet 5.Desember.2012 Del på Facebook Startet 5.Desember.2012 (redigert) Har brukt litt tid for å finne en ny låskasse som passer til styrhusdøra på Astor. Med relativt ny teakdør ønsker jeg ikke å lage nye hull til vrider og nøkkelhull. Den gamle låsen hadde sylinder som etter en tid ryker. Døra og karmen er av tre og beveger seg i takt med fuktigheten i lufta. Dermed blir det også belastning på lås og håndtak til tider. Jeg har vært hos diverse båtbutikker men ingen klarer å matche dette. Den gamle låsen er kjøpt på Sea Sea og er trolig et FLAK-produkt. Jeg ønsker nå en låsekasse med vanlig nøkkel og nøkkelhull og ikke en moderne låsesylinder. Det er en slik låsekasse men med nøkler lik den som ligger ved jeg ønsker. Dybden på låskassa er 55 mm, høyden er 95 mm. Altså en med vanlige nøkler og ikke med låsesylinder. Redigert 5.Desember.2012 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hulda Svart 5.Desember.2012 Del på Facebook Svart 5.Desember.2012 Se om du kan finne noe her: http://stroem.no/kategori/beslag Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Desember.2012 Del på Facebook Svart 5.Desember.2012 Går det ikke an å levere den du har til "overhaling"? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Astor Svart 5.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2012 (redigert) Den jeg har har sylinder som er ødelagt. Jeg vil ha god gammeldags låsekasse. Hulda:du er inne på noe det. Redigert 5.Desember.2012 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bert Svart 5.Desember.2012 Del på Facebook Svart 5.Desember.2012 Ta og sjekk med nærmeste Låsegruppen , de har masse innen låser. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2012 Var innom Låsgruppen i Moss. Han ville gjerne hjelpe men hadde lite å tilby. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
bert Svart 5.Desember.2012 Del på Facebook Svart 5.Desember.2012 Tja, kan jo sjekke Møller undall kansje de kan hjelpe . Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2012 Skal en svipptur Sandefjord-Strømstad i morgen. Prøver båtshoppen i Strømstad også. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.