ballsund Startet 9.Desember.2012 Del på Facebook Startet 9.Desember.2012 Hvilken båt er dette? Det står ikke noe merke på den noen plass. Eneste jeg vet er at den er 14 fot. Hvordan legger man til bilder? Jeg trykker på last opp bilder og det kommer en ny fane også legger jeg til bildene jeg skal ha men de kommer ikke med. Kan noen forklare meg hva jeg gjør feil;) Sitér dette innlegget Link to post
egilwh Svart 9.Desember.2012 Del på Facebook Svart 9.Desember.2012 (redigert) Etter at bildene er lastet opp, må du legge dem inn i innlegget. Kopier hele bildeadressen fra bildearkivet, så trykker du bildeknappen over innlegget og limer inn adressen i dialogboksen. Redigert 9.Desember.2012 av egilwh (see edit history) Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
ballsund Svart 11.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2012 (redigert) Jeg tror det er en GH 14 men den nederste bordgangen heller så mye innover og en vanlig GH går den rett ned, pluss at jeg aldri har sett en med vindskjerm før. Redigert 11.Desember.2012 av ballsund (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ballsund Svart 11.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2012 Sitér dette innlegget Link to post
ballsund Svart 11.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2012 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 11.Desember.2012 Del på Facebook Svart 11.Desember.2012 sett bakfra så kan undervannsskroget minne litt om gh 14. Har sett gh14 i flere forskjellige utgaver, men aldri en med "bordganger" i sidene , enten slett eller med 3. Formen ellers minner lite om GH. Kan også være litt mix med vindskjerm fra en annen båt.. Har du bilder som viser baug og dekk også? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
8lv Svart 11.Desember.2012 Del på Facebook Svart 11.Desember.2012 Mørebas ? Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 11.Desember.2012 Del på Facebook Svart 11.Desember.2012 Dette er en ikke en gh båten er hjemme støpt har sett den før mener jeg har sett den i salttjelen på frei med 15 hester og 25 hk motor.ganske fin båt. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Desember.2012 Del på Facebook Svart 12.Desember.2012 Overbygg osv ligner på Lasse 14, men er ikke helt sikker på skroget. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 12.Desember.2012 Del på Facebook Svart 12.Desember.2012 Synes dette ligner på en Lami 420 Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
ballsund Svart 12.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2012 Takker for alle svar, skal se om jeg får tatt noen bilder av baugen i morgen. Personlig mener jeg at skroget er kliss likt som en GH 14 bare at den nederste bordgangen heller lengre innover på min enn GH-en. Se link for å se på en GH så ser dere at det er likt utenom den nederste bordgangen hvor min går på skrå innover. Se link: http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=38100095 Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 12.Desember.2012 Del på Facebook Svart 12.Desember.2012 Vi har hatt GH i familien i ganske mange år så den kjenner jeg godt. Enig i at det er detaljer som minner om GH, men kliss likt kan jeg ikke se at det er. Baugen i denne virker f.eks å ha mye mer spring. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
S/Y EIMY Svart 12.Desember.2012 Del på Facebook Svart 12.Desember.2012 Synes dette ligner på en Lami 420 Det er ikke Lami 420 Har en selv Sitér dette innlegget Link to post
ballsund Svart 15.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2012 Sitér dette innlegget Link to post
ballsund Svart 15.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2012 Sitér dette innlegget Link to post
ballsund Svart 15.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2012 Da har jeg fått lagt ut noen flere bilder;) Håper noen vet hvilken båt det er. Til Ibizafan: Når du så båten her med en 15 hk, så du den når den kjørte? lurer på om denne planer med en 9,9 yamaha totakt som er gjort om til 13,6 hk Sitér dette innlegget Link to post
ibizafan Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 De er ikke gh 14, jeg trur den planer med motoren din. Sitér dette innlegget BÅT SKAL VÆRE NORSK BYGD,BÅT MED STIL IBIZASLANKE OG ELEGANTEGÅ MYKT FINT SJØEN.obs obs ibizaen min går ca 40 knop med ny suzuki df 140 learn burn stål propell må jeg ha Link to post
ballsund Svart 24.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Desember.2012 Hehe, fant ut hvilken båt det er, der en en nor power som er støpt her i Kristiansund :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.