Rallypetter Svart 1.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2016 Er det gratis å stå i skipregisteret? Sitér dette innlegget Link to post
Powerboat Svart 1.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2016 Har også fått fakrtua fra småbåtregisteret.. Sitér dette innlegget Gal etter fart og moro på sjøen! Link to post
RSL Svart 1.Februar.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2016 Er det gratis å stå i skipregisteret? Jeg vet ikke hva det koster å komme i registeret, men det er gratis etter at båten er registrert, Når jeg kjøpte båten, var den allerede registrert og det kostet meg ingenting når jeg kontaktet dem for å fortelle at jeg var ny eier. Da fikk jeg tilsendt et nytt bevis i mitt navn og det nye båtnavnet. Kostet meg ikke engang portoen. Kallesignalet til båten er Gravert inn i kjølsvinet med store tall og bokstaver, så det må vinkelsliper til for å sjule det. (en av de tingene som kreves ved registering i skipsregisteret) Klistremerket fra småbåtregisteret er i ferd med å slasse av og bli borte av seg selv, men jeg lar det bare henge der å dingle enda en stund. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.