baatsman Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 Jeg er også med Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Roger jo Svart 31.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 Jeg er også med Takker du er på blokka. Takk for det gamle. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 1.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Godt Nyttår. Til Alle. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 2.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2013 lar den henge noen dager til Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 3.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Den 6 sender jeg bestillingen. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
camera Svart 3.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2013 Takker for tilbudet, ønsker at du bestiller et til meg også! Sitér dette innlegget Turen er over når jeg kommer til land ! Link to post
Roger jo Svart 4.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2013 Takker. Har sendt IM til alle om konto nr. og spørsmål. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 5.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2013 Takker. Har sendt IM til alle om konto nr. og spørsmål. En påminnelse, ikke for sent. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 6.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2013 Døra er på gløtt. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 7.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2013 Sjekk IM noen har ikke svart. Fikk ikke bestilt Ankerseila i dag. Da det Da det er noen her og og andre som ikke har betalt inn. Det som skjer nå er at jeg nå rykker bakover i i køen, så slutten på feb er blåst. Drøyer noen dager med å bestille, så døren er åpen for andre til å melde seg på. Seil blir det selv om jeg skal selge resten fra båten til sommeren. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 8.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2013 Mottatt penger fra alle som har sagt at de har sendt. Fikk et spørsmål om tykkelsen i hjørnene.Da seila ble forsterket, er det blitt 6 lag med lapper som blir mindre og mindre totalt tykkelse 56 oz i hjørnene med duken. Og duken er 8 oz (Søm for hver lapp.) Drøyer noen dager med å bestille, så døren er åpen for andre til å melde seg på. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 9.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2013 Hvis det kommer inn noen kroner i morgen. Så bestiller jeg seila i morgen kveld. Vil med det ha noen seil til overs i noen dager til gammel pris.. Etter det vil det bli tillegg for renter og renters renter + OMK: Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Eramar Svart 10.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2013 Jeg ønsker også å kjøpe ankerseil om jeg ikke er for sent ute. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 10.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2013 Velkommen til Baatplassen. Det går bra skal bestille i kveld, sender en IM. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 11.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Da er 30% deposit betalt, får håpe at vi ikke har ramlet langt bakover i køen. Får svar på det i nærmeste fremtid, hva de enn legger i det. Døren er fremdeles åpen for å henge seg på. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Lazyjack Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Hvor mange ble vi til slutt og hvor mange bestiller du? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 12.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 På Baatplassen er vi 16, ut fra tidligere tråder hadde jeg håpet på fler. Jeg datt litt bakover i køen P.G.A. betalingen, får etterbestille et par uker til, i Mars skal de være her. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 13.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2013 Trenger et løft Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 14.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2013 De starter å sy Anker seil på mandag. Så det er bare og henge seg på. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
fist Svart 14.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2013 Hei. Trodde at jeg var for seint ute,men ser nå at det er håp for en etternøler. Henger meg på om jeg kan. fist Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 15.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 Hei. Trodde at jeg var for seint ute,Henger meg på om jeg kan. fist Du er på blokka og det er plass til flere. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Careka Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 (redigert) Hva ble prisen på dette ankerseilet ? kune ikke finne det i alle inlegga. Redigert 15.Januar.2013 av Careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Roger jo Svart 15.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 (redigert) Ved kollektiv kjøp har jeg greid å presse prisen til ca.1300kr , pluss Posten frakt fra meg.Hvis det ikke kan hentes i Bamble eller Oslo. Seilet har ca. mål Luff 2.7m, Igle 2,4m, Foot 2,1m, duk 8 oz og med Bag. Alle hjørnene som på bilde og seilet blir levert med 4 "Snapkroker" for 10mm stag. Seilet festes i akterstag eller bom haler som på bilde. Det har 56 oz i hjørnene Pris seil kr.1300 porto Stor Smarteske kr. 185 seilet kan hentes Bamble eller Oslo (Sandvika) Redigert 15.Januar.2013 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 16.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2013 Ved kollektiv kjøp har jeg greid å presse prisen til kr..1300kr , pluss porto Stor Smarteske kr. 185.-Hvis det ikke kan hentes i Bamble eller Oslo. Seilet har ca. mål Luff 2.7m, Igle 2,4m, Foot 2,1m, duk 8 oz og med Bag. Alle hjørnene som på bilde og seilet 6 lag med lapper totalt tykkelse 56 oz blir levert med 4 "Snapkroker" for 10mm stag. Seilet festes i akterstag eller bom haler.sim på bilde i innleg 1. Ankerseil hindrer båten fra å svaie fra side til side og holder den stabil i riktig retning i forhold til vind. Dette gjør båtlivet mye mer komfortabelt og lager en jevnere vinkel i draget på ankeret. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 18.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Ved kollektiv kjøp har jeg greid å presse prisen til kr..1300kr , pluss porto Stor Smarteske kr. 185.-Hvis det ikke kan hentes i Bamble eller Oslo. Seilet har ca. mål Luff 2.7m, Igle 2,4m, Foot 2,1m, duk 8 oz og med Bag. Alle hjørnene som på bilde og seilet 6 lag med lapper totalt tykkelse 56 oz blir levert med 4 "Snapkroker" for 10mm stag. Seilet festes i akterstag eller bom haler.som på bilde i innleg 1. Ankerseil hindrer båten fra å svaie fra side til side og holder den stabil i riktig retning i forhold til vind. Dette gjør båtlivet mye mer komfortabelt og lager en jevnere vinkel i draget på ankeret. Tar imot etternølere med åpene armer. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.