Roger jo Svart 19.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Opp i lyset. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 Håper ikke markedet er mettet? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
keno Svart 20.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 Har en 46 fot, vist det passer til denne også er det bare å sett meg på listen. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 (redigert) Har en 46 fot, vist det passer til denne også er det bare At det er bedre enn ingen ting, er jeg ikke i tvil om. Men du burde hatt et nummer større. sendt IM. Redigert 20.Januar.2013 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 22.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Et nytt løft. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
volfro Svart 23.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2013 Hiv meg på visst det ikke er for seint? Har delt akterstag, men det går vel fint å finne en løsning. Alt. sette det på ene siden og til midtpullert etc.etc. Båten min jager mye frem og tilbake, selv med roret i borde så eg får uten tvil unødvendig mye belastning på anker. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2013 Hiv meg på visst det ikke er for seint? Takker, du er kommet på blokka.. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 25.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2013 Oppi lyset. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 26.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Hiv meg på visst det ikke er for seint? På konto takker. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 27.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2013 Kollektiv kjøp av ankerseil, vil du være med så heng på Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 29.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2013 Har en 46 fot, vist det passer til denne også er det bare å sett meg på listen. Takker a konto Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 1.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2013 et løft. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
_Kaia_ Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Fortsatt mulighet for å bli med ? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 6.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Hei, neida, sendt IM. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 11.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Fikk en mail i dag, om at de har tatt 14 dagers fellesferie. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Vestkystseiler Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Holder de til i Østen ? Der startet vel nyttårsfeiringen i går. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Kinesisk nyttår:) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Roger jo Svart 13.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 Riktig, de starter opp 20 feb og regner med å være ferdig "end of feb". Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 14.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Fortsatt mulighet for å bli med ? Ja, Datt du av? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
_Kaia_ Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 (redigert) Nei, klarte å krabbe oppi igjen.. :-) Redigert 16.Februar.2013 av varan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 17.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 klarte å krabbe oppi igjen. Takker det er bokført. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 24.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Opp i lyset. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
småbåtentusiasten Svart 1.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 Hva slags bekreftelser har du mottatt fra produsenten? Har du fått noen endelig dato om påbegynnelse eller ferdigstillelse? Har de påbegynt noen seil? Har du mottatt foto av ferdigprodusert seil? Jeg finner forøvrig verken din adresse eller telefonnummer i e-post, tråder eller IM-systemet. Sikkert mange her som vet hvem du er, men sikkert mange som ikke gjør det også. Mvh Tom Hummel Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 1.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 En oppdatering fikk inn en mail i .i natt med bilder. Tom første IM 05.01 nest siste IM 22.02. production No. name size color PS-TO1301030 2013 Riding Sail 2.4x2.7x2.1M white PS-TO1301052 2013 Riding Sail 2.1x2.4x1.8M white PS-TO1301052 2013 Riding Sail 3 x 3.3 x2.7M white Har fått bekreftet at seila blir ferdige i uke 11 og sendes med første båt skal da være her i slutten av April. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 29.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2013 Da er endelig seila kommet i container og er startet på sjøreisen Nordover etter noe tull og forsinkelser. Så nå er billigsalget av kollektive kjøp av ankerseil slutt. Kjøpe noen ekstra, men hva prisen blir på de vet jeg ikke før sluttregningen er kommet. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.