Tallisman Startet 12.Desember.2012 Del på Facebook Startet 12.Desember.2012 Jeg har Netcom bredbånd på en iPad .i havner som ligger litt utenom tettbygd strøk er dette svært tregt. Noen som hvet om det finnes muligheter til og få dette til og fungere litt bedre tenker da på om det finnes noe utstyr antenne eller noe annet man kan kjøpe. Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 12.Desember.2012 Del på Facebook Svart 12.Desember.2012 Det er såvidt jeg vet ikke mulig å koble til noen ekstern antenne til iPad. Det vil vel fungere å få tak i et 3g-modem med mulighet for ekstern antenne, og koble til denne med WIFI. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Free Lillehammer Svart 13.Desember.2012 Del på Facebook Svart 13.Desember.2012 Tror du vil finne relevant info i denne tråden: https://baatplassen.no/i/topic/70512-wifi-antenne-forsterker-opplegg/ Ellers koker det ned til ICE. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Tobby Svart 14.Desember.2012 Del på Facebook Svart 14.Desember.2012 Det er få modem som støtter 4G og eksterne antenner, Netcom har hvitt modem som støtter det i sin største pakke. I artikkeneln Fargo Linket så har jeg beskrevet hva som er viktig å tenke på vedrørende wifi antenne, 4G er 2.5ghz så nesten samme problemstilling som 2.4ghz wifi. Husk derfor lang antennekabel eller kabel i det hele tatt anbefales ikke. Tror dustinhome har mimo antennesett til Netcom sin størrste router, men du må da henge routeren utendørs og høyt for bedre effekt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.