Maika Startet 13.Desember.2012 Del på Facebook Startet 13.Desember.2012 Jeg har tenkt å kjøpe en VHF (Standard Horizon HX851) til båten vår til jul, men lurer på om jeg kanskje i hvert fall burde vente til nyåret? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 13.Desember.2012 Del på Facebook Svart 13.Desember.2012 Hei Min erfaring er at flere butikker har høstavis og denne avsluttes til nyttår eller i slutten av januar. Noen har salg ei helg i november. Men hovedregelen er, nytt år ingen rabatt. Så blir det båtmesse i mars og da byr det seg kanskje et godt tilbud Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 14.Desember.2012 Del på Facebook Svart 14.Desember.2012 Jeg har tenkt å kjøpe en VHF (Standard Horizon HX851) til båten vår til jul, men lurer på om jeg kanskje i hvert fall burde vente til nyåret? Kan ikke se at du har noe å tape på det. I alle tilfelle er det løpende prispress på eksempelvis slik elektronikk i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Desember.2012 Del på Facebook Svart 14.Desember.2012 (redigert) Jeg måtte vente i en mnd før jeg fikk min HX851 i høst. De er ganske populære. Tviler på at denne går noe ned i pris.. Det er ikke en vare man dumper på er evt. januarsalg, tror jeg ! Husk å kjøpe med dc-kabel ! http://www.seatronic.no/vhf-tilbehor-handholdt-c-47_307/12v-ladekabel-standard-p-1937 Redigert 14.Desember.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.