Jump to content

trenger diagram til Suzuki instrumenter

waroo

Recommended Posts

Hei !

Er det noen som har instruksjoner liggende som forklarer hvor de ulike ledningene skal og hva de hører til til disse instrumentene. Jeg er veldig glad om noen kan hjelp meg med dette. Jeg tør ikke koble opp dette uten instruksjoner.

Ut av den sidemonterte gass og gir kontrollboksen stikker det også ut tre ledninger som jeg ikke vet hvor skal . Det er en gul , en grå og en svart ledning. Noen som vet hva disse ledningene er til ?

takker for hjelp !!

169016d1303408091-over-rev-problem-suzuk

$T2eC16FHJGkE9no8f)sQBQO8W+zw)!~~60_35.J

Hei !

Har nå koblet opp turtelleren. Så nå fungerer den ! gul svart og grå fra fjernkontroll gikk som plutonium skriver til turtelleren. Ellers var det og to ledninger til lys inne i sintrumentet.

Videre blir det å koble opp trimindikatoren, men det blir en annen dag. Jeg har forstått det slik at trimgiveren følger ledningen fra motoren til fjernkontrollen. Så jeg må inn i fjernkontrollen for å koble en ledning derfra og videre til trimindikatorinstrumentet. Giverledningen er hvit/gul .

takker for hjelpen !!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...