waroo Startet 14.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Desember.2012 Hei ! Er det noen som har instruksjoner liggende som forklarer hvor de ulike ledningene skal og hva de hører til til disse instrumentene. Jeg er veldig glad om noen kan hjelp meg med dette. Jeg tør ikke koble opp dette uten instruksjoner. Ut av den sidemonterte gass og gir kontrollboksen stikker det også ut tre ledninger som jeg ikke vet hvor skal . Det er en gul , en grå og en svart ledning. Noen som vet hva disse ledningene er til ? takker for hjelp !! Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 15.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2012 De tre ledningene utav fjernkontrollen : gul til turteller, grå er + som går av og på med tenning og svart er jord. Mao er de best egnet til instrumentstrøm Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 15.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2012 Finnes en tekstra kontakt på høyre side i "motorrommet" som det er en egen kabelsats til. Du må kople til denne for og bruke trimgiveren du har der. Varsellampene i turtelleren du har der må og ha informasjon fra den andre kontakten. Sitér dette innlegget Link to post
waroo Svart 15.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2012 Hei ! Har nå koblet opp turtelleren. Så nå fungerer den ! gul svart og grå fra fjernkontroll gikk som plutonium skriver til turtelleren. Ellers var det og to ledninger til lys inne i sintrumentet. Videre blir det å koble opp trimindikatoren, men det blir en annen dag. Jeg har forstått det slik at trimgiveren følger ledningen fra motoren til fjernkontrollen. Så jeg må inn i fjernkontrollen for å koble en ledning derfra og videre til trimindikatorinstrumentet. Giverledningen er hvit/gul . takker for hjelpen !! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.