MR Swe Startet 15.Desember.2012 Del på Facebook Startet 15.Desember.2012 Hei. Har lyst på få monter baugpropell i en Nidelv 26. Tenkte gå før et sleipener se30 eller 40 pakke. Men er det noen som vet om noen som monterer dette i østfold? Hva koster det ca? trenger hjelp med få monter tunnelen.. resten klarer jeg nok selv Sitér dette innlegget Link to post
Foe Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 35.000 fix ferdig var et tilbud jeg fikk ved Selfa Trondheim. Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 Hør med Glomma Båt i Sarpsborg, gå for pakka med se40. Frode Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 Det er heller ikke noe problem å montere selv, står mye om det her på forumet. Verktøy til å lage hullet med får du låne der du kjøper pakka. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
MR Swe Svart 16.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 35 er ju rena rånet.... Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 17.Desember.2012 Del på Facebook Svart 17.Desember.2012 Jeg fikk montert inn tunnellen i en Nidelv28 for 6000,-. Da monterte jeg motor og elektrisk selv. Mener at en ferdig installasjon burde være ca. 25-30.000,- Med Alt. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 17.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Desember.2012 er vel greit jobb og få montert det etter noen har støpet inn tunnelen? Sitér dette innlegget Link to post
Hans_K Svart 17.Desember.2012 Del på Facebook Svart 17.Desember.2012 Jeg fikk montert SE40 i min Skarpnes 30 for 25.000 hos Fuglevik Båtservice, to år siden. Nydelig jobb, og kjapt levert - anbefales på det varmeste. Er vel strengt tatt ikke i Østfold, men VELDIG like ved... Sitér dette innlegget Link to post
Foe Svart 17.Desember.2012 Del på Facebook Svart 17.Desember.2012 Tilbudet fra Selfa var skriftlig. 35' inklusive alt. Kran opp/ned, plastarb. deler og arbeid. Vedkommende argumenterte med at de har gjort slikt arbeid mange ganger uten lønnsomhet tidligere. Dette var det slutt på. Prosjektene hadde en tendens til å bli mere arbeidsom enn forventet. Selve strømkablelen var også svindyr sa han. Han advarte mot dårlig håndverk da båter hadde sunket etter slikt arbeid før. Jeg har ennå ikke montert baugpropell i min. Klarer vel en 26 foting med drev godt læll. Blir intr. hvis noen gjør det for 20-25'! Sitér dette innlegget Link to post
SUN960 Svart 17.Desember.2012 Del på Facebook Svart 17.Desember.2012 Fuglevik Båtservice. Er vel strengt tatt ikke i Østfold, men VELDIG like ved... Fuglevik Båtservice ligger i Rygge kommune, i Østfold.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.