Ingvarjg Startet 16.Desember.2012 Del på Facebook Startet 16.Desember.2012 Skal bygge svinerygg på båten min, og skulle hatt spygatt både for å få ut vann, og for å trekke fortøyningstau gjennom. Noen som vet om en lignende gjennomføring som dette er å få kjøpt ferdig noe sted? Sitér dette innlegget Link to post
Fiks Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 Prøv denne siden: http://www.toplicht.de/de/shop/decksbeschlaege/lippe-und-kluese/kluesen Sitér dette innlegget Link to post
Ingvarjg Svart 16.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 Genialt, takk! Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 ...eller lag en ring av 316- rør i ønsket dimensjon og slip vekk overflødig metall. Du får sikkert ordnet det på FMV. Snakk med'n Ivar... Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 Sjekk hos Wærners Båtbu i Sandefjord. Der har jeg sett tilsvarende Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 Skal bygge svinerygg på båten min, og skulle hatt spygatt både for å få ut vann, og for å trekke fortøyningstau gjennom. Hvordan har du tenkt å bygge den ? Lage form å støpe i, eller ? Hadde vært litt stilig å fått sett noen bilder av det når du kommer i gang.. Sitér dette innlegget Link to post
gunped Svart 16.Desember.2012 Del på Facebook Svart 16.Desember.2012 For å være litt pirkete,det du er ute etter er ikke et spygatt eller spylegatt som vi sier nordpå,men et halegatt eller klyss som det også heter. Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 17.Desember.2012 Del på Facebook Svart 17.Desember.2012 grand banks selger slike på sine hjemmesider Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.