Jakob Startet 18.Februar.2005 Del på Facebook Startet 18.Februar.2005 For oss som har sans for Amerikanske båter. I min nye båt 580 er det spesiellt styrepos. jeg trives med. Ops. var det hele bare en drøm.......... http://www.meridian-yachts.com/ Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 I min nye båt 580 er det spesiellt styrepos. jeg trives med. <{POST_SNAPBACK}> Skulle nok klart å leve med den der.......men må nok klare meg med den jeg har et år til ... mvh harBayliner Sitér dette innlegget Link to post
Jakob Svart 18.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Må nok frem med sparebøssen. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Det var jo en samling flotte "hangarskip" det der! Enig i at styrepos i 580'en var OK ... en rask sving mot babord med stolen, så kan du både fore deg og studere kart etc. Men designet utvendig var kanskje noe vel mye likt Bayliner sine Pilothouse modeller. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Jakob Svart 18.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 (redigert) Med et tørn til bb i stolen kan så mangt skje. Slik jeg har forstått det er dette "Bayliner" sine større modeller motoryachts under nytt navn Meridian, forøvrig et klingende maritimt navn. Redigert 18.Februar.2005 av Jakob (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Februar.2005 Del på Facebook Svart 18.Februar.2005 Med et tørn til bb i stolen kan så mangt skje. Slik jeg har forstått det er dette "Bayliner" sine større modeller motoryachts under nytt navn Meridian, forøvrig et klingende maritimt navn. <{POST_SNAPBACK}> Aha ... ikke rart de lignet! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.