tkb Svart 23.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2012 Har og hatt en 5700 Walkaround, bra båt det. Men 6600 er adskillig romsligere, og testvinner. Romslig cabin, og fin motor på denne.. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=37656240 Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 23.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2012 Ja den så fin ut:) men nå begynner budsjettet å sprekke stort her. Til den prisen er det mange fine alternativer også. Tror ikke budsjettet kommer så langt over 200000. Avhengi av flere ting. Konklusjonen er at mange kan soves i, og alle er trange;) Bayliner 652 er igrunn favoritten nå. Pen og praktisk båt til min bruk tror jeg, og overkommelige priser. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 27.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2012 Noen som kjenner oceanmaster? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=38072336&ov=web&FINNBOX_ENABLED=false&spidEnabled=true Så jo perfekt ut til mitt bruk. Og Suzuki 140 hk er absolutt noe jeg liker. Leste at noen av de tidlige modellene modellene var litt myke i skroget.. Eller.. Tynne.. Men at de ble bedret i 2007.. Noen som ser om denne er den nye utgaven? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
MT. Svart 27.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2012 De første årene ble det levert nye vindskjermer til de fleste av disse. Problemet var imidlertid at festene ikke holdt, så det ble mye silikon og gjennomgående skruer med skiver og mutre i kabinen etterhvert. Aner ikke om eller når dette ble endret i produksjon. Jeg slo den fra meg da jeg kjøpte Skibsplasten. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 27.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2012 okei. Leste at de etter en test i 2006 endret mye på båten som gjorde den bedre, men hvis vindskjermen faller av, er jo det litt tungvindt.. hehe.. Får se om de er villige til innbytte og vurdere da.. den har jo også skikkelig dass som vel er en fordel.. layouten i båten er sånn jeg liker det, og motoren er vell en bra konstruksjon som jeg har skjønt det. Mye mer fristende med suzuki 140 enn mercruiser-dieselen som står i mange båter i denne størrelsen.. har også sendt mail på en askeladden 605, som ser brukbare ut.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 28.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2012 Er beneteau 550 flyer for liten? Er båtene bra ellers? Vurderer denne litt også. Meget fin pris, men da blir det nok mere småturer og overnatting utelukkes.. http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=38464147&orgId=579540105 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
MT. Svart 29.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Jeg ville sett etter en Bayliner 652 med større eller nyere motor enn Mercruiser 1,7. Eller en Skibsplast 605, 655 eller 660. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 29.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2012 Ja.. Enig i det. Mye mer båt, men må tenke litt økonomisk. En bayliner 652 ser veldig bra ut for min del, men tror prisen spretter opp med annen motor.. Ligger vel på finn bare utgaver med 120 hk dieselen nå.. Oceanmaster med 140 Suzuki likte jeg også veldig godt.. Så vi får se hva som dukker opp. Må selge/bytte sessaen også før et bytte. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 10.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2013 Noen som kjenner bayliner 192 Discovery? Mercruiser 135 hk bensin. Er denne Grei på forbruk og kvalitet? Ser ut som en romslig og trygg båt. Litt enklere enn 652... Og litt mindre pen, men helt ok..:) Hva er best? Skyvedør som 652, eller sånn klappdør som 192? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39200262&ov=web&FINNBOX_ENABLED=true&spidEnabled=true Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 11.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Hva med grp 615 dc? Fin båt med vask og dass.. Men finner ingen informasjon omtrent på nettet. Lillebroren grp 425 var vist laget ved hjelp av en tråd her på BP, så det må vel være et kvalitetstegn;) Er lite info om båten som sagt, så da blir jeg skeptisk. Ellers så båten kurrant ut den. link: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39200097 Han ville muligens ha skjærgårdsjeep i innbytte også.. Optimax er vell en grei motor det.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
glalaks Svart 11.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Ingen som har erfaring med grp marine? Fin båt men er det risiko og kjøpe? Motor gått Ca 70 timer og ikke brukt på to år.. Eieren var ute etter skjærgårdsjeep også så den kan vurderes å bytte med.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
GP - Rune Svart 12.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2013 Syntes du skal ringe Pål Svendsen hos Monic Yachting. Da tror jeg du får svar på mange spørsmål av det du lurer på. Syntes alle båtene du lurer på er fine. Lite reklamasjoner på nyere Baylinere. Ref. Monic. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 Er dette et bra merke? var jo veldig billig for en sånn båt med motor og henger, selv om det ikke er helt det jeg er ute etter.. kabinen så brukbar ut også... http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=37926719 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
chrisrik Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Hengeren er veldig bra hvertfall (samme som jeg har ;-)). Cabinen så veldig bra utnyttet ut, og båten så jo ut som en blanding mellom jeep og walkaround. Fiffig! Jeg like ikke den markerte lista rundt vinduet men. Men karnic-båtene? Vurdert dem? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
-morten- Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 (redigert) Den så jo fin ut!! kunne tenkt meg den motoren! :-) Har tysse henger til vår Askeladd men med luftfylte hjul i rullene. veldig stødig henger! Redigert 22.Januar.2013 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
MT. Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Samme 2,4 liter som 150hk, bare uten VTEC. Bra motor, 190hk i bil. Brukes i Accord og CR-V, men ikke veldig vanlig i Norge. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 22.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Er ikke den prisen veldig lav med den motoren og boggihenger? Eneste var at den så litt enkel ut, og ikke en skikkelig daycruiser.. Står ikke noe på nett heller om båten.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
-morten- Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Om motoren er bygget på K24 så er det en god motor. I bilversjonen er det VTEC. Har ikke hørt om CRV som har denne.. Noen få eldre Accorder har den og Accord type S men da 200HK Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.