Smartrib330 Startet 19.Desember.2012 Del på Facebook Startet 19.Desember.2012 Har du rib, da kan du fortelle om den her, hvis du vil. Jeg har en smart rib 330 sport, sortfarget og den hadde jeg en 25 hk suzuki på. Da gikk den som en kule. Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 19.Desember.2012 Del på Facebook Svart 19.Desember.2012 (redigert) Stingray 420 og Toppline 600R her i gården Redigert 19.Desember.2012 av puddingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 19.Desember.2012 Del på Facebook Svart 19.Desember.2012 To stykker: Sand 420 S: og Sand520 C: Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Quaoar Svart 20.Desember.2012 Del på Facebook Svart 20.Desember.2012 (redigert) Har denne: Også noen videoer av den lenket opp i signaturen min. Akkurat nå ser det ut til at den blir byttet ut, til fordel for større båt Når det gjelder båten, Goldfish 29, så tror jeg muligens det er det absolutt fremste av RIB man kan få tak i. Har vært i Revenger, RibCraft, og et par andre merker, og ingen av disse har vært i nærheten av Goldfish 29 på hastighet, kvalitet, sjøegenskaper og "wow"-faktor Redigert 20.Desember.2012 av Quaoar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 21.Desember.2012 Del på Facebook Svart 21.Desember.2012 (redigert) Min er tøff, selv om Quaoar sin gruser den At han kvitter seg med sin skjønner ikke jeg... Zodiac SRO730 med Yamaha 200 HPDI. Bilder er fra Møre og Romsdal, men hjemmehavn er nå Troms. Ålesund (30knop, forbi Brattvåg til Styrbord, med kurs mot Lepsøyrevet) Redigert 21.Desember.2012 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.