Jump to content

Loppemarkeder/Bruktmarked for båtutstyr

SIR DAY

Recommended Posts

Jeg elsker å tråle bruktmarkeder og bruktbutikker, noen ganger ender jeg opp med nyttige ting kjøpt til spottpris, - andre ganger får jeg være glad for at det fortsatt er litt plass i boden inntil alt ryddes vekk igjen.....

Noen som vet om bruktbutikker med mye nyttig for båt? Eller om loppemarkeder etc som har mye slikt?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

"Båter" er av TRE.... ;-)

SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!)

I Oslo-området ble det dradd i gang et bruktmarked for båtutstyr nå i høst på Sollerudstranda, var det ikke? Vet ikke hvordan det gikk der....

Dessuten er det en årviss sak ute på Holmen, ser at det skal være 13-15 juni i 2013.

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

I Oslo-området ble det dradd i gang et bruktmarked for båtutstyr nå i høst på Sollerudstranda, var det ikke? Vet ikke hvordan det gikk der....

Var det ikke en her på forumet som informerte om det. Tror det var en med flere skrog og at det var flerskrogforeningen eller noe sånn som hadde det? Var det Catlina?

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...