Jump to content

Raymarine eSerie programvare auto oppdateres ikke (12" )

Kaptein Rolf

Recommended Posts

Har fulgt prosedyre på oppdatering. Tatt back up etc . Startet med system micro SD disk. Gir ikke noe varsel på at den tar oppgradering.

Prøvd en total restart, ingen merknad på at prog er oppgradert. Norsk bruksanv var ikke til hjelp. Har fulgt oppgrad veil på eng. Til punkt og prikke.

La systemfilene på roten samt under katalogen som kom auto ved unzipping av nedlastede filer. Filer lastet ned for ca 10 dager siden

Ved oppstart viser det versjon . 2.10.

Noen som har erfaring som kan bistå? Antar det er en bagatell jeg bommer på.

Redigert av Rolf 1965 (see edit history)

Jeg oppdaterte min e7 for ikke lenge siden. Brukte et nytt micro SD kort og la alle de unzippede systemfilene der. Ikke noe annet på det kortet. Med e7 avslått tok jeg ut micro SD kortet med kartet og satte inn systemkortet. Ved oppstart begynner oppdateringen automatisk. Fikk så beskjed om å ta ut kortet, og maskinen tok en restart. Alt ok etter det. Kanskje du skulle prøve å laste ned ver 5.27 en gang til. Det kan ha skjedd en feil i nedlastingen/unzipping.

Godt nytt år gode hjelpere.

Jepp, dette virket. Skal sende mail til Raymarine som oppsummerer dette. Spesiellt at det at programfilene skal lagres på rotnivå på microSDkortet.

Fikk også oppgradert Navionics kart og lagret app på PC. Fikk datotrøbbel(2mnd) men på nyttårsaften morgen bistod UK kontoret meg pr mail.

Redigert av Rolf 1965 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...