Jump to content

Hentetur, Westcraft 37 fra Sollund til Bømlo

M/B Nordheim

Recommended Posts

Ja då var det til den siste biten, valde å gå sør Bømlafjorden

img_1301.jpg

Tja, det drog seg til med litt ruskevær mest vind så den sjøen som tidlegare fòr til sides kom over oss igjen.

img_1298.jpg

Fekk no testa vindusviskarane om ikkje anna, dei virka.

Vidare inn ved Søre Breidvika inn Børøyfjorden. Tok ikkje sjansen på Røyksundkanalen, dessuten var eg innom Grunnevågen og plukka opp ein jaktkamerat som er oppvaksen inne i Børøyfjorden ein plass, ville ha han med siste biten inn mot Fylkesneset som kjentmann i paddemarka. :giggle:

img_1308.jpg

img_1311.jpg

Inn mot og igjennom Kuleseidkanalen, stille og fredeleg, mange fine plassar her.

img_1315.jpg

img_1322.jpg

img_1323.jpg

Og snipp snapp snute så vart båten fortøyd i Sponavika og den turen var over, relativt udramatisk viste det seg, men det var det ingen som viste då me starta. :pray::clap:

Redigert av Batalden (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

har du mulighet å legge ut bilder innvendig ? bilder må vi ha,vettu :yesnod:

Ja litt har eg, men som nevnt tidlegare så er vel dette grunnlag for ein livslang oppussingstråd :lol:

img_1155.jpg

I styrhuset er det gode mulighetar for å gjera det trivelegare.

westcraft_37_9.jpg

Denne stolen skal det mykje til for at eg hiver ut, for den var meget behageleg.

img_11521.jpg

Måtte skjøtte jobb ombord, ikkje veldig komfortable sittemulighetar her. Meir beregna som skyssbåt dette.

img_1182.jpg

Cabin mot forpigg.

img_11781.jpg

I forpiggen er det mulighet for ovenatting.

westcraft_3711.jpg

Akterlugar er det fint håndtverk, men med litt lekkasjeproblem frå vindu, taket må renoverast.

westcraft_37_8.jpg

Akterlugar mot styrehuset.

Som det ser så kan ein vel sei at det er eit betydeleg forbedringspotensiale her og det er det eg har kjøpt den som. så får ein ta ein ting om gongen framover.

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Sidan eg no har endt opp med dette prosjektet, så synest eg at eg det er naturleg å endre nicnavnet mitt til båtnavnet M/B Øyfjell, så derfor skifte av nicnavn. :cheers_wine:

Takk for alle gratulasjonar, det er alltid veldig hyggeleg å føle at ein ein del av eit heilt folkeferd med sama interesse og lidenskap. :flag_bp::sailing:

Ser bra ut inne, ser at du kan pusse ned treverket og lakkerer på nytt, ny putetrekk og nytt skai vegg og tak. Det er bare min mening, igjen kjempe fin båt du har.

Ja det trur eg og, kjem mest til å konsentrere meg mest om byssa og å få dusj og toalettrommet i betre stand.

Så blir det i styrehuset å få til slik at fleire kan sitte der rundt eit bord når vi går.

Største båten i Øyfjell tenker jeg :-)

Tja kven veit .... kva som lurar rundt i skogen her, for min del har eg låven full av båt sjølv. :giggle:

Og så har vi Øyfjell sjømannsforening, der har det hittil vore 2 medlemer, mogleg eg må søkje medlemsskap der.

Mistenkjer sterkt den vart opretta for å kunne halde ein bacalaofest på grendehuset her for nokre år sidan, merkelege greier det der, heile bygda gjekk mann av huse for å eta bacalao, men spør du dei etterpå så var det ingen som hugsa nokon ting. :giggle::giggle:

Og når eg prøvar å tenkje etter, så er eg ikkje sikker sjølv heller. :saint:

Redigert av M/B Øyfjell (see edit history)

Artig lesning, har stor sans for båten, ser ut til å tåle en del sjø!

Takk for "turen" og "titten" Meget bastant båt det der :smiley:

Eg har ein teori om at forskipet er forholdsvist kvast og djupt sammen med forholdsvis god V-botn bakover og ikkje så breitt skrog ca 2,50-60 ved vasslinja.

img_1141_(2).jpg

Då vil ein vel få den egenskapen at han skjer bylgjene og legg dei til sides, samtidig er det eit markant overgang rett under vasslinja som gjer at han får god bæring alikevel. Dette er no litt synsing frå mi side, men han var veldig behageleg om det var litt sjø.

Heilt enig Fargo, ovnen er ikkje min, det var ein ovn som den forrige eigaren brukte og eit bilete frå han brukte det bare for å vise litt av innredninga.

Eg hadde med meg min kjære Eber D4+ under armen oppover, som eg hadde montert på ei finerplate med gummioppheng og med drivstoffpumpe og det heile.

Bare å feste på ein vegg og montere inn på det orginale varmluftsannlegget som var det frå før men som kun gjekk på den eine motoren og vips så hadde vi varme om motorane gjekk eller ikkje.

Vi har då vel vore ute ein vinterdag før, har vi ikkje? :giggle:

Men jeg lurer forsatt på bostedadresse Tokke i Telemark og båten på Bømlo! Blir langt å reise for å starte på oppgraderinger......

Ja du er ikkje den einaste som lurar på det, meg sjølv innkludert. :giggle:

Men eg må innrømme og kjem no ut av skapet: Eg har vestlandsblod i årene, gamle båtbyggargener i slekta og ein stor posjon båtgalskap i hovudet.

Samtidig med gode jaktkameratar som har båtplass til meg der borte i det fantastiske øyriket i Bømlo, veit eg at eg har ei trygg og lun havn der borte samtidig med litt ettersyn.

No er planen å ta han opp Telemarkskanalen til høsten, lage tilhengar slik at eg får transportert han opp på garden her med traktor og sette han utanfor snekkerboden til vinteren. Det er vel då dei største oppgraderingane kjem til å skje.

For oss her kom problemstillinga opp når vi tenkte tanken på å overta ei tomt av mor mi der i øyriket utanfor Florø , bruke 1-2 mill på ei hytte 50 mil unna, då blei tanken på ei hytte på sjøen meir og meir tiltalande og heller besøkje familie med båt.

Dette forklarar vel òg litt valg av båttype, med å gå opp og ned langs kysten.

Så det kjem vel til å bli svidd av eindel diesel oppover kysten i åra som kjem. :sailing:

• 2 år senere...
  • 7 år senere...

Hei.  Hvordan går det med dette prosjektet?  Båten ser skrekkelig lik ut som gamle «Nesnagutt» Gikk som legeskyssbåt på Nesna på 80tallet.  For å si det slik så tåler den båten mye og den har vert gjennom turer i vær som gjorde at all annen transport sto stille?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...