davidaleks Startet 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2012 Hei! Kjøpte ei snekke for snart 3 år siden, og lurer på om noen kan hjelpe meg med å identifisere hvilken type det er? Båten har forøvrig aldri blitt brukt til annet enn å pynte opp i hagen... Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 Nei,vet ikke men flott snekke,kan jo ikke bare ligge på land :) Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 31.Desember.2012 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 (redigert) Syntes den har noen likheter ved '' Jørgensen sjekta'' laget på sørlandet ( Grimstad/kroken ) Men overbygget Har du bilde av den bak også ? Redigert 31.Desember.2012 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
davidaleks Svart 31.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 Retox_93 skrev On 31.12.2012 at 16.17: Syntes den har noen likheter ved '' Jørgensen sjekta'' laget på sørlandet ( Grimstad/kroken ) Men overbygget Har du bilde av den bak også ? Hei Retox_93! Du har rett - jeg har funnet noen bilder på nett av Jørgensen og den ser ut til å likne ganske så godt... Jeg skal selge den, og da hjelper det jo alltid litt å vite hva slags modell det er. Har desverre ikke noe bilde bakfra, men kan få tatt i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
davidaleks Svart 31.Desember.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2012 bert skrev On 31.12.2012 at 16.13: Nei,vet ikke men flott snekke,kan jo ikke bare ligge på land :) Hei Bert! Du har rett - den burde ikke være på land... Og derfor vil jeg finne ny eier - jeg har desverre ikke tiden til den nå... Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 1.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Er den ca 24 fot ? er antageligvis laget før 1973. Mener det er samme skrog som er på Hanto'n . Laget av Hans og Tore Jørgensen . de laget også Elwaro i senere tid. Sitér dette innlegget Link to post
davidaleks Svart 1.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2013 Hei! Den er ca 21-22 fot såvidt jeg har klart å måle den. Og de som hadde den før meg mente at den var laget på tidlig 70-tall, så det kan nok stemme det. Fikk forresten ikke tatt bilde av den idag - lyset var omtrent borte innen vi kom oss ut av huset.. :) Takk for hjelpen forøvrig - ha et godt nytt år! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.