davidaleks Startet 31.Desember.2012 Del på Facebook Startet 31.Desember.2012 Hei! Kjøpte ei snekke for snart 3 år siden, og lurer på om noen kan hjelpe meg med å identifisere hvilken type det er? Båten har forøvrig aldri blitt brukt til annet enn å pynte opp i hagen... Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 31.Desember.2012 Del på Facebook Svart 31.Desember.2012 Nei,vet ikke men flott snekke,kan jo ikke bare ligge på land :) Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 31.Desember.2012 Del på Facebook Svart 31.Desember.2012 (redigert) Syntes den har noen likheter ved '' Jørgensen sjekta'' laget på sørlandet ( Grimstad/kroken ) Men overbygget Har du bilde av den bak også ? Redigert 31.Desember.2012 av Retox_93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
davidaleks Svart 31.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Desember.2012 Syntes den har noen likheter ved '' Jørgensen sjekta'' laget på sørlandet ( Grimstad/kroken ) Men overbygget Har du bilde av den bak også ? Hei Retox_93! Du har rett - jeg har funnet noen bilder på nett av Jørgensen og den ser ut til å likne ganske så godt... Jeg skal selge den, og da hjelper det jo alltid litt å vite hva slags modell det er. Har desverre ikke noe bilde bakfra, men kan få tatt i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
davidaleks Svart 31.Desember.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Desember.2012 Nei,vet ikke men flott snekke,kan jo ikke bare ligge på land :) Hei Bert! Du har rett - den burde ikke være på land... Og derfor vil jeg finne ny eier - jeg har desverre ikke tiden til den nå... Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 1.Januar.2013 Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 Er den ca 24 fot ? er antageligvis laget før 1973. Mener det er samme skrog som er på Hanto'n . Laget av Hans og Tore Jørgensen . de laget også Elwaro i senere tid. Sitér dette innlegget Link to post
davidaleks Svart 1.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 Hei! Den er ca 21-22 fot såvidt jeg har klart å måle den. Og de som hadde den før meg mente at den var laget på tidlig 70-tall, så det kan nok stemme det. Fikk forresten ikke tatt bilde av den idag - lyset var omtrent borte innen vi kom oss ut av huset.. :) Takk for hjelpen forøvrig - ha et godt nytt år! :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.