jabbajohn Startet 1.Januar.2013 Del på Facebook Startet 1.Januar.2013 hei har en mariner 60 hk fra 1985 med el start å det jeg da lurer på er hvilken kontroll boks som går ann og bruke på denne motoren er da mest ledningen som går fra kontrollboksa og bak til motoren jeg lurer på. og på forhånd takk for hjelpa :) Sitér dette innlegget Link to post
jkn Svart 1.Januar.2013 Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 Er den 2 syl. er det en Yamaha. Sitér dette innlegget Link to post
jabbajohn Svart 1.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 den er to sylindra ja har ei yamaha kontrollboks men den passer ikke helt med ledningene Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 1.Januar.2013 Del på Facebook Svart 1.Januar.2013 Vi har sånn på hytta og der er det en mariner kontrollboks.. Men motoren er Yamaha så eldre Yamahabokser kan vell funke.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Skrotnisse Svart 2.Januar.2013 Del på Facebook Svart 2.Januar.2013 Du har sikkert ikke powertrim, så da skal boksen ha 7 pinner i kabelpluggen. Du har kanskje 10 pinner i den som ikke passer ? Sitér dette innlegget Link to post
jabbajohn Svart 2.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2013 jeg har ikke powertrim nei :/ det er 7 pinner i begge kabelpluggene men de passer ikke sammen den som er på kontrollboksa skal inn i den som går fra motoren men det passer ikke Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 2.Januar.2013 Del på Facebook Svart 2.Januar.2013 Da tipper jeg at motor så gammel at den skulle hatt ett av disse små tablåene med nøkkel i..... Sitér dette innlegget Link to post
jabbajohn Svart 2.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2013 altså kontakta på motoren har en pinne som må inn i noe mens resten skal ha pinnene inn i seg om du forstår :) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 2.Januar.2013 Del på Facebook Svart 2.Januar.2013 Da tipper jeg at motor så gammel at den skulle hatt ett av disse små tablåene med nøkkel i.....vår 84 modell har det.. Ingen nøkkel på kontrollboksen der.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
jabbajohn Svart 2.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2013 hvor får man kjøpt slike tablåer da ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.