GlennIversen Svart 29.August.2014 Link til dette innlegget Svart 29.August.2014 Husk bare å bestill "redningsvest" til kameraet, for ryker festet og / eller snora og kameraet faller i vannet, så flyter ikke kameraet Det fikk vi erfare, når vi testet det på en vannskitur Kameraet var godt festet til vannskia med sikkerhetstråd og det hele uten redningsvest dessverre, festet knakk og kameraet hang og slang i snora i 2 sekunder før den også røyk og vips så lå kameraet på havets bunn Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
M/S AIOLOS Svart 29.August.2014 Link til dette innlegget Svart 29.August.2014 Selv har jeg akkurat bestilt "vest" til mitt kamera etter å ha hørt ymse historier om filming på havets bunn :-) Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 30.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2014 (redigert) Største minuset med GoPro er batterikapsitet, kjørte med det i alpene i fjor og og det holdt til ca 1t. Jeg bruker kameraet mitt mye, mest til offpistekjøring om vinteren da det gjerne er kaldt så batteriet sliter ekstra... Har kuttet ut å bruke wifi fjernkontroll da denne halverer kapasiteten , setter det bare på nå og trykker rec nar jeg setter utfor . Da holder batteriet i flere timer så på en lang skidag trenger jeg kun et bytte ... bortsett ifra litt lite batteri så er jeg veldig fornøyd med kameraet som har fungert feilfritt i to sesonger nå , eneste som har skjedd er at det hean seg noen ganger rett før minnekortet skar seg. satte i nytt kort og alt er tilbake til det normale. Ellers så har jeg og erfart for egen del at backpac lcd screeen er noe tull , brukt det ca 10 ganger . trekker mye strøm og ved litt filming med kameraet trenger man ikke det for å få filmet bra med objektet i sentrum... Av ekstrautstyr som jeg nå bruker mye er en gopole , hjelmfeste og brystfeste samt pullpitfeste til båten , sykkel og snøscooter. kjøpt håndfeste nå slik at jeg får filmet en annen vinkel ved wakeboardkjøring og evt sykkling/scooterkjøring. Skal og ha en gopro 360 grader rotor til hjelmen som gir mye fete filmklipp ved kjøring ut fjellskrenter og dropp ... Etter denne sesongen blir det et kamera på begge barna og slik at familiefilmene kan få flere filmvinkler ved utøvelse av sportaktiviteter... Redigert 30.August.2014 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 1.September.2014 Link til dette innlegget Svart 1.September.2014 Dagens spørsmål er som følger: hvordan får jeg overført filmer/bilder fra gopro hero3+ til pc? Med usb-kabelen som følger med eller ved å døtte brikken inn i pc? Kan jo tilføre at klarer jeg ikke å få bilder inn på båtplassen så klarer jeg kanskje ikke dette heller :-) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 5.September.2014 Link til dette innlegget Svart 5.September.2014 Etter prøving og ikke minst feiling fikk jeg til å overføre til pc med usb kabel, og hely uten tips herfra denne gangen....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.