Jump to content

Hvor selger de sink til Fairline 43 Phantom

Fairline35

Recommended Posts

Hei!

Hvor skal du ha zinken? Aksel? ror? motor`?

Du får kjøpt zink nesten over alt, men du bør vite hva du skal ha det på.

Maritim, Biltema, Sea-King, Seatronic og veldig mange andre kan hjelpe deg hvis du har en båt, og du trenger zink.

Mulig spørsmålet bunner i min uvitenhet... men finnes det spesifikk sink til båten? Er vel avhengig mer av hvilken motor eller propell/aksling du har?

-----------------------------------------------------------------------------------
Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!
Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no
-----------------------------------------------------------------------------------

Han tenker sikkert på de sk. skinkesinkene som det sitter 2 stk av under båten akter. Veier vel en 6-8 kg pr. stk.

Jeg kjøpte mine hos Vollen Båtservice sist, men det finnes flere nettsteder som også selger de. Oppgi C/C mål mellom boltene.

Tilføyd; Stavanger Marinesenter lagerfører de også

Redigert av REM (see edit history)

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Dårlig forklart innlegg. Det er de REM snakker om. Båten ligger på sjøen nå, tenkte jeg skulle kjøpe inn det meste nå så alt var klart til båten skal opp. Har Stav. Marinesenter. lagt ned web shop siden? Kan ikke finne den lenger. Tenkte det var billigere hos Maritim eller Bestmarin..

• 2 måneder senere...

De skal være i Syrefast kvalitet. Bytt de.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

• 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...