Fairline35 Startet 6.Januar.2013 Del på Facebook Startet 6.Januar.2013 Det er snart... tid for vårpuss, men hvor kjøper jeg sink til Fairline 43 Phantom. Er det noen som har dele nr. på disse til feks. Maritim eller Best Marine Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 6.Januar.2013 Del på Facebook Svart 6.Januar.2013 Hei! Hvor skal du ha zinken? Aksel? ror? motor`? Du får kjøpt zink nesten over alt, men du bør vite hva du skal ha det på. Maritim, Biltema, Sea-King, Seatronic og veldig mange andre kan hjelpe deg hvis du har en båt, og du trenger zink. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
egilwh Svart 6.Januar.2013 Del på Facebook Svart 6.Januar.2013 Mulig spørsmålet bunner i min uvitenhet... men finnes det spesifikk sink til båten? Er vel avhengig mer av hvilken motor eller propell/aksling du har? Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
REM Svart 6.Januar.2013 Del på Facebook Svart 6.Januar.2013 (redigert) Han tenker sikkert på de sk. skinkesinkene som det sitter 2 stk av under båten akter. Veier vel en 6-8 kg pr. stk. Jeg kjøpte mine hos Vollen Båtservice sist, men det finnes flere nettsteder som også selger de. Oppgi C/C mål mellom boltene. Tilføyd; Stavanger Marinesenter lagerfører de også Redigert 6.Januar.2013 av REM (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fairline35 Svart 6.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2013 Dårlig forklart innlegg. Det er de REM snakker om. Båten ligger på sjøen nå, tenkte jeg skulle kjøpe inn det meste nå så alt var klart til båten skal opp. Har Stav. Marinesenter. lagt ned web shop siden? Kan ikke finne den lenger. Tenkte det var billigere hos Maritim eller Bestmarin.. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein_Kaos Svart 7.Januar.2013 Del på Facebook Svart 7.Januar.2013 Det er nok disse: http://www.flak.no/index.php?expand=11&show=11&topmenu_2=11&PrCatNo=11043&MainPrC=11000&ProdNo=1020017 du trenger, de får du i de fleste båtbutikker. Kaptein_Kaos Sitér dette innlegget Link to post
Fairline35 Svart 7.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2013 Takk for info. Sitér dette innlegget Link to post
Fairline35 Svart 14.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2013 Ser at de gjennom gående bolten som sinkanoden er festet til er godt rustet på innsiden i båten. Kan disse boltene byttes ut til syrefaste / rustfrie A4? Eller vil det føre til problemer med feks ledningsevnen? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 14.Mars.2013 Del på Facebook Svart 14.Mars.2013 De skal være i Syrefast kvalitet. Bytt de. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Fairline35 Svart 14.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2013 Da blir de byttet ut når jeg tar båten opp. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 16.Mars.2013 Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 Hvis du kjøper de originale store sinkene følger de vel med? Jeg fikk slike bolter av en venn som bytter sinker på en 43 Targa, og ikke trengte de nye som fulgte med. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 10.September.2016 Del på Facebook Svart 10.September.2016 Byttes boltene hver gang man bytter skrogsinkene? Eller brukes boltene om igjen hvis de ser fine ut? . Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 10.September.2016 Del på Facebook Svart 10.September.2016 Kan godt brukes om igjen hvis OK Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.