Rastløs Startet 10.Januar.2013 Del på Facebook Startet 10.Januar.2013 Hei, Under juletreet i år lå det en Raymarine s100 fjernkontroll. ( Noen mente vel at jeg fortjente en slik...) I beskrivelsen står det at dette er plug and play, men jeg forstår ikke helt hvordan. Båten ( En Bavaria seilbåt fra 2011) er utstyrt med en SPX10 autopilot og ST70 instumenter. På kurscomputeren finnes det ikke noen kontakt for tilkobling av basestasjon.Bak på ST70 instrumentene på pidestalen er det noen ledige kontakter, men ikke med samme kontakt som de kablene som følger med til fjernkontrollen. Jeg antar at det er fler som har fjernkontroll på autopiloten. Hvordan har dere koblet dette ? Må man kutte kablen og koble den med separate ledninger til kurscomputerens seatalk åpning, eller finnes det faktisk en plug and play løsning. ( Bruksanvisningen som fulgte med er ikke akkurat spesifik og beskrivende) Sitér dette innlegget Link to post
frsnd1 Svart 10.Januar.2013 Del på Facebook Svart 10.Januar.2013 Skal fungere å kutte kabelen og kople ledningene direkte til kurscomputeren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.