SIR DAY Startet 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2013 Ser for meg at jeg må ha skuta på land 2-4 dager for bunnsmøring og litt flikking. Lurer på om noen vet om en rimelig slipp som kan heise opp en 26 fots seilbåt, sette den i krybbe, med strøm tilgjengelig? Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
bliss X Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 På Padda er det flere korttids slipper som benyttes til akkurat det du spør om. http://www.padda.no Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 11.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2013 Padda er en av de dyreste i indre Oslofjord. Av de billigere, er det å melde seg inn i frognerkilen båtforening, da kan du få løft i Bestumkilen til langt under halv pris av hva Padda skal ha selv inklusive medlemsskapet. Innerst i Bundefjorden løfter de også båter som kan stå på land noen dager, men da må du vente til båtene i opplag er satt ut. Jeg vet ikke om du der trenger egen krybbe eller ikke, men det trenger du ikke på Padda eller i Bestumkilen. Jeg husker ikke døgnleien på Padda i farta, men det var langt over hva en kompis her i havna betalte for å stå en uke i Bestumkilen etter han hadde blitt medlem av Frognerkilen Båtforening (uten å søke båtplass da han har båtplass her i OBF. Han nekter bare å forholde seg til kongen av Drøbak som løfter båter her i havna) RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.