Slakaball Startet 12.Januar.2013 Del på Facebook Startet 12.Januar.2013 Tenker det er greit å begynne å planlegge vårens "grovarbeid" nå, så man vet litt hva man har å gjøre.. Og da kommer man til denne jobben som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe an. Må hele akselen ut og ny foring og slikt puttes inn, eller er det snakk om rengjøring og påføring av "et eller annet" og dytte det på plass igjen? Kjenner at dette er en smule utenfor min kompetanseområde.. Sitér dette innlegget Link to post
Iwrig2 Svart 12.Januar.2013 Del på Facebook Svart 12.Januar.2013 Aksel må ut og inn med nytt cutles lager. Kurant jobb dersom Aksel kan trekkes ut uten å løfte motor eller fjerne ror. Sitér dette innlegget Link to post
Slakaball Svart 12.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2013 Ror må nok av da ja... Hmm Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 12.Januar.2013 Del på Facebook Svart 12.Januar.2013 Här vore det väl bra om Du berättar vad det rör sig om för båt. Plus några översiktsbilder och vad Du har för problem som förorsakar bytet av cutless-lager. På min Princess 40 med bladroder kan man dra ut axeln förbi rodret om man vrider rodret maximalt SB eller BB. Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 12.Januar.2013 Del på Facebook Svart 12.Januar.2013 https://baatplassen.no/i/topic/96145-skifte-av-cutlass-lager/?hl=cutlass Sjekk denne hvis du har tenk å gjøre jobben sev. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.