To ror Startet 15.Januar.2013 Del på Facebook Startet 15.Januar.2013 Sliter med å få min Safeflame til å tenne, den tikker i vei men ingen ting skjer, jeg har sjekket at det kommer brennstoff ut fra retur linjen samt at det er spenning inn på brenneren (målt på bryteren som er skrudd på brenner huset). Svar tas i mot med stor takk. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Er batteriet ditt ok for disse er veldig vare på strømmen i oppstartsfasen Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Velkommen som medlem, kjekt med flere medlemmer fra distriktet her. Er det Wallas Safeflame 1000 du har? -den gamle typen med støpejern kokeplater? isåfall har jeg den samme. Det du beskriver er det jeg opplevde i sommer. Plutselig var det slutt. For meg høres det ut som at der er glødetråden inni brenneren din som har røket/ brent av. Du bytter glødetråd, sammen med veken, ved å kjøpe servicekit. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Tenner den med motoren i gang eller med landstrøm så er det batteriene som har for lav spenning. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 (redigert) Velkommen til BP, To ror! Som du ser av svarene, kan du regne med mye hjelp fra andre medlemmer på forumet. Redigert 15.Januar.2013 av Fargo Lillehamme (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Og her er det du trenger: http://www.maritim.no/vvs/varmere/tilbehor-og-ekstrautstyr/wallas-servicesats Du kan jo alltids åpne opp brennkammeret og se etter om den er røket av før du handler.. Uansett er det alltid "lurt" å åpne opp og rengjøre for sot. Sitér dette innlegget Link to post
To ror Svart 15.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 (redigert) Må som ny her inne bare få takke for responsen jeg allerede har fått, Ja det er den typen med støpejerns plater på,2 trinns. Fant en tråd fra midten av 2011 fra medlem KAT, som omhandlet akkurat det jeg erfarer, fra han ikke fikk den til å brenne til han hadde fått skiftet gløde tråden , masse god info å finne. Noen som vet hvem som forhandler reppset her i Ålesund . Redigert 15.Januar.2013 av To ror (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 15.Januar.2013 Del på Facebook Svart 15.Januar.2013 Du kan kontakte medlemmet Wallas Service dersom det haster, han holder til i Ålesund og har et lite lager av deler. Jeg sender deg mobilnummeret hans på intermeldingssystemet her. Kan jo hende han har noe liggende. Ellers går det nok på 1-2 dager å få det fra maritim om du bestiller i kveld. se linken. Sitér dette innlegget Link to post
To ror Svart 16.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2013 Takker Eureka, skal undersøke med han hva han har liggende, så blir det vel fyr i peisen skal du sjå..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.