Båtvant Startet 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2013 Hei. Er det noen som har handlet maritim elktronikk fra utlandet i det siste, trenger tips om butikker som er ok å handle med? Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 wmjmarine.com har ofte bra priser. Vær obs på at de ofte gir rabatt på prisene som er oppgitt. Rabatten dukker opp når du legger varene i handlevognen. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
SoBo Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Har også handlet noe småtteri fra ebay.com Aldri noe tull. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
eivindch Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Jeg har handlet hos: boatersland.com blueheronmarine.com boemarine.com Til frakt/fortolling har jeg brukt jetcarrier.com Det har alltid fungert fint. Det ser forøvrig ut til at wmjmarine.com har gode priser. Eivind Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Har lagt igjen en del titalls båtlapper hos Defender. Aldri noe tull og bra priser. Du finner nok andre nettsjapper som kan være noe rimeligere enn Defender men ikke særlig mye de gangene jeg har sjekket. Skal du bestille større mengder utstyr så be om tilbud, det kan være svært så gunstig Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
SIR DAY Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Har ikke handlet der selv (...men skal snart!) men tyske SVB har ett godt rykte. Les spesielt pkt om VAT.refusjon og frakt. Vurderer en autopilot der, som jeg sparer 40% på å kjøpe der, inkl norsk mva. Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
nimba Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 (redigert) Her finner du noen jeg kan anbefale Redigert 19.Januar.2013 av nimba (see edit history) Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Vidar B Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Kan anbefale: Mesltd.co.uk Har handlet der noen ganger. Topp service! Litt problemer med leveringstid en gang. Har messekampanje nå! Sitér dette innlegget Link to post
Båtvant Svart 19.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 ". Les spesielt pkt om VAT.refusjon og frakt." Hva er spesielt med å handle fra SVB da Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 13.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2013 Jeg er på utkikk etter gode tilbud på autopilot, rattvariant av SP5 eller lignende. Det vaker tilbud rundt 10 båtpenger her til lands. Jeg sliter faktisk med å finne tilbud på utenlandske webshop's som kan matche dette når toll og moms skal gjøres lovlig, er det noen nettbutikker jeg har oversett? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.